וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטן משנה גישה: אחרי סבב השיחות, שחקנים יודחו מהסגל של מכבי חיפה

25.9.2018 / 6:40

ההולנדי, שהחליט להעביר "סדרת חינוך" לזנטי, הבהיר בשיחות האישיות: מצפה מכם לשיפור מיידי. גורם במועדון: "שחקנים בכירים ייצאו מה'לופ'". סלליך עשוי להיות המודח הראשון, גרשון תורגל כבלם לקראת הגמר, קהת יחזור לרוטציה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, במכבי חיפה מקווים לשנות את המומנטום ואולי לזכות מחר (רביעי) בתואר מחזיקת גביע הטוטו (הכרטיסים לגמר, אגב, אזלו) שישכיח מעט את הצרות בליגה. המאמן פרד רוטן, שכעס מאוד על השחקנים שלו, ערך ביום ראשון סבב שיחות עם שחקנים, ביניהם ז'ורז' מאנג'ק, ארנסט מאבוקה וסאן מנחם. גם מוחמד עוואד, אטיין ריינן ומיכיל קראמר זומנו לשיחות ובהמשך אמור גם סינטאיהו סלליך להגיע. חלק מהשיחות התקיימו בחדרו של רוטן, כשבחיפה ציינו שהמאמן שוחח עם מספר שחקנים נוספים על כר הדשא במהלך ולפני האימון.

"רוטן מבין שאין דרך אחרת לצאת מהמשבר, אלא להביא תוצאות בשני המשחקים הקרובים. הפסדים לבאר שבע ומכבי תל אביב עשויים ליצור זעזוע בקבוצה, ואני לא מדבר דווקא על עמדת המאמן, אלא על כדור שלג שיוכל להשפיע על כולם, מהשחקנים ועד הצוות. אין יותר הנחות, שחקנים בכירים שלא הוכיחו את עצמם ייצאו מ'הלופ'", אמר גורם במועדון אתמול.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון בכורה עם 2:3 ביתי על סכנין
הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון אחרי 0:0 ביתי עם בני יהודה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. שלומי גבאי
"מבין שאין דרך אחרת לצאת מהמשבר". פרד רוטן/שלומי גבאי

חיפה ערכה אתמול אימון רגיל ורוטן, ששחקנים הבחינו כי הוא משנה את הגישה והטון באימונים, לא תרגל הרכב. יחד עם זאת, הוא תרגל רק את קו ההגנה שלו, כשרמי גרשון הוצב לצד אליסון דוס סנטוס בעמדת הבלם אחרי תקופה ארוכה בה שיחק כמגן. מאבוקה שזומן לשיחה עם המאמן לא התאמן אתמול בשל "רגל עץ" והוא עדיין בספק למשחק, אך בקבוצה מקווים שיהיה כשיר ויפתח בהרכב. מיכיל קראמר יחזור אחרי הרחקה של שלושה משחקים. בחיפה מקווים שההולנדי יימנע בעתיד בתקריות כאלה, שעשויות לפגוע במעמדו. "ניכר שהוא למד את הלקח, הוא משתדל מאוד להוכיח את עצמו באימונים ונראה יהיה בסדר", אמרו בחיפה. רועי קהת אמור לחזור לסגל וייתכן שאף ייטול חלק במשחק מחר. השחקנים אמרו כי הם מקווים שלצד השינויים שרוטן יבצע, לא תהיה מהפכה בהרכב, שהובילה בעבר, בתקופות בהן אימנו מאמנים זרים בכרמל, לקריסה מוחלטת.

ומה בנוגע לסינטאיהו סלליך ועמית זנטי? ביום ראשון זכו השניים לביקורת חריפה, הראשון ספג ביקורת מקצועית ועשוי לרדת בתקופה הקרובה לספסל, השני ספג ביקורת על התנהלותו והוא צפוי לעבור "סדרת חינוך". כזכור, במועדון שוקלים להעניש את זנטי כשעדיין לא ברור האם יסתפקו בהדחתו מהסגל או שהשחקן ייקנס בעקבות התנהלותו.

עוד באותו נושא

בעקבות ההפסד: רוטן זימן את שחקני מכבי חיפה לסבב שיחות אישיות

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully