וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: אוגסבורג הדהימה את באיירן מינכן עם 1:1 באליאנץ ארנה

פליקס גצה, אחיו בן ה-20 של מריו, שעבר בקיץ מהאלופה כבש בדחיקה בדקה ה-87 בהופעה השנייה שלו בבונדסליגה וקבע סנסציה, רובן כבש ראשון (48). שאלקה עדיין עם 0 נקודות, ברמן ניצחה

פליקס גצה שחקן אוגסבורג עם דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
איזו סנסציה של פליקס גצה וחבריו החדשים/רויטרס

המחזור החמישי, מחזור אמצע השבוע הראשון של העונה בבונדסליגה, יצא היום (שלישי) לדרך עם ארבעה משחקים והפתעה אחת ענקית. באיירן מינכן סיימה ב-1:1 ביתי מול אוגסבורג אחרי שער של פליקס גצה (האח הצעיר של מריו) בדקה ה-87. ורדר ברמן המפתיעה המשיכה בפתיחת העונה הנהדרת שלה עם 1:3 מול הרטה ברלין. שאלקה נותרה ללא נקודות אחרי 1:0 בפרייבורג והופנהיים ניצחה 1:3 בחוץ את האנובר.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רובן חוגג את השער שלו/רויטרס

באיירן מינכן - אוגסבורג 1:1

איזו סנסציה ענקית קיבלנו באליאנץ ארנה. הבלם פליקס גצה, אחיו הצעיר של מריו ומי שעבר בקיץ האחרון בהעברה חופשית מבאיירן מינכן לאוגסבורג אחרי שלא מצא את מקומו בבאיירן, דחק מקרוב פנימה בדקה ה-87 וסידר לאוגסבורג נקודה מפתיעה מאוד בחוץ. גצה בן ה-20, שהגיע בזמנו יחד עם מריו לבאיירן, לא חגג את השער כאות הוקרה למועדון אליו היה שייך עד הקיץ וניצל טעות נדירה של מנואל נוייר כדי לכבוש את השער בהופעה השנייה שלו בלבד בבונדסליגה אחרי שנכנס כמחליף בדקה ה-61. עוד קודם לכן אריאן רובן העלה את באיירן מינכן ליתרון בדקה ה-49 עם בעיטה חזקה אחרי מהלך אישי יפה של סרג' גנאברי, אבל רנאטו סאנצ'ס שהיה טוב לא הפסיק להחמיץ והקבוצה של ניקו קובאץ' לא הצליחה להגדיל את היתרון. מי שראוי למחמאות באוגסבורג הוא השוער אנדראס לוטה, שסיפק מספר הצלות נהדרות.

מקס קרוזה שחקן ורדר ברמן. GettyImages
הקפטן של ברמן, מקס קרוזה, חוגג את השער שלו ועוד שלוש נקודות/GettyImages

ורדר ברמן - הרטה ברלין 1:3

הירוקים לא רוצים להתעורר מפתיחת העונה החלומית שלהם והשיגו ניצחון שלישי בחמישה מחזורים כשהם עדיין בלתי מנוצחים. עוד לפני המחזור זו הייתה פתיחת העונה הטובה ביותר של ורדר ברמן, הן מבחינת זה שלא הפסידה והן מבחינת צבירת נקודות, זה 13 שנה, ועכשיו הם שיפרו אפילו אותה והנחילו להרטה ברלין הפסד ראשון העונה. השער הראשון היה של מרטין הארניק בדקה ה-11 אחרי טעות גדולה בהגנה כשפביאן לוסטנברגר בעט בכדור שהיה בידיו של השוער. השני הגיע בדקה ה-45 עם נגיחה של מילוש וליקוביץ' וזה 0:2. הרטה צימקה בדקה ה-53 כשג'באירו דילרוסון בעט מזווית קשה פנימה. מקס קרוזה בעט פנדל פנימה בדקה ה-66 אחרי שמרווין פלאטנהארדט ביצע עבירה שטותית ברחבה, 1:3. אגב, הקבוצה מהבירה הפכה לראשונה בתולדות הבונדסליגה שנפסקים נגדה פנדלים בחמישה משחקי ליגה ברציפות.

דומניקו טדסקו מאמן שאלקה. GettyImages
זה היה משחק הפרידה של טדסקו משאלקה?/GettyImages

פרייבורג - שאלקה 0:1

מה שנראה בהתחלה כמו משברון או פתיחת עונה מגומגמת, הפך להיות משבר ענק עבור הרויאל בלוז שספגו הפסד חמישי בחמישה משחקי ליגה. הפעם שאלקה דווקא שיחקה טוב והגיעה להרבה מצבים, אבל לא הצליחה לכבוש (שער חוקי) והתחילה לשחק בצורה עצבנית מאוד אחרי השער שספגה מרגליו של פלוריאן נידרלכנר בדקה ה-52.

משחק נוסף

האנובר - הופנהיים 3:1
להאנובר: ניקלאס פולקרוג (55, פנדל), להופנהיים: ג'ושוע ברנט (20), פאבל קאדרז'אבק (49), אישחק בלפודיל (93)

יוליאן נאגלסמן מאמן הופנהיים. GettyImages
כמה שהניצחון היה חשוב להופנהיים ונאגלסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully