וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש עם העקב, החמצת ענק לערן זהבי מול ג'ורדי קרויף

חלוץ זלצבורג חגג שער ליגה חמישי ב-1:2 על ראפיד וינה, כוכב גוואנגז'ו חזר מפציעה עם החטאה מול שער חשוף וכעס לאחר שהוחלף לראשונה מאז מרץ 2017 ב-1:1 מול צ'ונגצ'ינג של ההולנדי

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני, ג'ורדי קרויף, ערן זהבי. ברני ארדוב
נפגשו שוב, ונפרדו כידידים. ערן זהבי עם ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

מהרגע בו הגיע ג'ורדי קרויף לסין על מנת לאמן את צ'ונגצ'ינג ליפאן, אוהדי כדורגל רבים בישראל ציפו לרגע בו המאמן ההולנדי יפגוש את כוכבו לשעבר במכבי תל אביב, ערן זהבי. היום (ראשון) זה סוף סוף קרה כשגוואנגז'ו R&F נפרדה ב-1:1 ביתי עם צ'ונגצ'ינג במסגרת המחזור ה-23 בליגה הסינית. החלוץ בן ה-31, שפתח והוחלף בדקה ה-88, היה אקטיבי ואף רשם החמצה גדולה מול שער ריק בדקה ה-51, אך לא הצליח להשיג שער ליגה 18 העונה. קבוצתו עלתה באופן זמני למקום השביעי בטבלה עם 29 נקודות, ליפאן של קרויף התרחקה מעט מהקו האדום והעלתה את מאזנה ל-21 נקודות במקום ה-14.

המשחק היה מאוזן במחצית הראשונה והאקשן התחיל בשנייה: בדקה ה-51 זהבי ניצל טעות נראית בהגנת צ'ונגצ'ינג, עבר את השוער, אך בעט החוצה מזווית לא קלה מול שער ריק. בדקה ה-59 צ'ונג'צינג עלתה ל-0:1 משער די מביך. קומדיה של טעויות בהגנת גוואנגז'ו הסתיימה בניסיון הרחקה של טאנג, שבעט על ז'אנגיהו וואנג ומשם הכדור חדר לרשת. גוואנגז'ו הצליחה להשיג נקודה, אך לא יותר מזה, הודות לנגיחה מוצלחת מקרוב של החלוץ ז'י (68) שקבע את תוצאת המשחק. זהבי הוחלף בדקה ה-88 וירד מכר הדשא בתסכול ועצבנות.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הרצף של ק.פ.ר נעצר, תומר חמד שיחק 90 דקות
לייפציג התרשמה ממונס דאבור: "הוא נתן להם שיעור במשחק התקפה"

seperator

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך

דקה 26: בעיטה ראשונה של ערן זהבי לשער נקלטה בקלות על ידי שוערה של צ'ונגצ'ינג

דקה 36: הרחקה רעה של השוער הגיעה למיאו, שמצא את זהבי, אבל בעיטה לא רעה של הישראלי מחוץ לרחבה פיספסה את המסגרת

דקה 42: הגבהה טובה של מיאו מצאה את הראש של ערן זהבי, שנגח מקרוב בעוצמה אך לא היה מדויק

דקה 45: מחצית בגוואנגז'ו - 0:0

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך

דקה 51: איזו החמצה של ערן זהבי. החלוץ ניצל טעות נוראית בהגנת צ'ונגצ'ינג, עבר את השוער, אך בעט החוצה מזווית לא קלה מול שער ריק

דקה 57: עוד הזדמנות נהדרת לזהבי. לו לין סיפק לו הגבהה טובה מאגף שמאל, החלוץ התמקם טוב ברחבה אך לצערו נגח גבוה מדי

דקה 59: שער! צ'ונג'צינג עלתה ל-0:1 משער די מביך. קומדיה של טעויות בהגנת גוואנגז'ו הסתיימה בניסיון הרחקה של טאנג, שבעט על ז'אנגיהו וואנג ומשם הכדור חדר לרשת

דקה 68: שער! הגבהה טובה של לו לין מצאה את הראש של ג'י, והחלוץ נגח מקרוב פנימה. 1:1

דקה 88: ערן זהבי סיים את דרכו במשחק והוחלף על ידי ז'יאה ז'י. הישראלי ירד בעצבים מכר הדשא ולא אהב את החילוף

דקה 90: סיום המשחק - גוואנגז'ו וצו'נגצ'ינג נפרדות ב-1:1.

ונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. AP
בכושר נפלא. מונס דאבור/AP

עוד ליגיונרים

* מונס דאבור, שמצא את הרשת בדרבי של רד בול מול לייפציג בליגה האירופית, כבש במדי זלצבורג גם בניצחון הליגה 1:2 על ראפיד וינה. טאקומי מינאמינו היפני העלה את אלופת אוסטריה ליתרון בדקה ה-36 והחלוץ הישראלי חגג את החמישי שלו העונה בליגה כשהסיט עם העקב אחרי הכנה של האנס וולף בדקה ה-76. מקסימיליאן הופמן צימק בדקת הסיום, אבל זלצבורג נותרה מושלמת עם 24 נקודות אחרי שמונה מחזורים.

* קני סייף נכנס בדקה ה-65 וסייע לאנדרלכט לבצע מהפך ביתי ולהשיג 1:2 דרמטי על סטנדרד ליאז' במחזור השמיני בליגה הבלגית. מוסא ג'נפו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-45, אבל שער מרהיב של איבן סנטיני (75) ונגיחה של בובקאר סאנה בדקה ה-94 השאירו את הנקודות בבריסל.

* אנורתוזיס פמגוסטה, קבוצתו של רוני לוי, סיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול אלקי אורוקליני במחזור הרביעי בליגה הקפריסאית ונותרה במקום החמישי עם חמש נקודות ורק שני שערי זכות.

* ניר ביטון לא שותף בהפסדה של סלטיק, שנכנעה 2:1 בחוץ לקילמרנוק במחזור השישי בליגה הסקוטית. סטו פינדלי כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-93, וסלטיק ירדה למקום החמישי בטבלה כשמאזנה 10 נקודות, מרחק שש נקודות מהמוליכה הארטס.

* בלי אלון תורג'מן הפצוע, אוסטריה וינה הפסידה בביתה 3:0 ללאסק לינץ הלוהטת, שעלתה למקום השני והשיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות. הסיגליות נותרו במקום החמישי בטבלה עם 15 נקודות.

* אלי בבייב פתח בהרכב סומגאיט, שניצחה 1:2 בחוץ את קשלה במחזור החמישי בליגה האזרית.

* פנאתינייקוס, ללא עומרי אלטמן הפצוע, הביסה 0:3 את לבדיאקוס ונותרה עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים בליגה היוונית, אך היא רק במקום השישי בשל הפחתת שש הנקודות.

* פטרולול, עדיין ללא טוטו תמוז שימשיך לחכות לדקות ראשונות העונה, הפסידה 3:2 לאוניברסיטטאה קלוז' בליגה השנייה ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully