וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג התרשמה ממונס דאבור: "הוא נתן להם שיעור במשחק התקפה"

החלוץ הישראלי, שכבש את הראשון ב-2:3 של זלצבורג ב'דרבי של רד בול' בליגה האירופית, סחט מחמאות: "ראוי לרמות הגבוהות". אוהדי קריסטל פאלאס עקבו והתלהבו: "הוא טוב יותר מבנטקה"

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. GettyImages
"עוד יגיע לרמות הגבוהות". מונס דאבור חוגג/GettyImages

קצת פחות מ-25,000 צופים הגיעו אתמול (חמישי) לרד בול ארנה בלייפציג במטרה לצפות ב'דרבי' של רד בול בין ר.ב. לייפציג לזלצבורג במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. קבוצתו האוסטרית של מונס דאבור, שכבש את השער הראשון בדקה ה-20, יצאה עם ידה על העליונה עם 2:3 מרשים והזכירה לכולם שהיא הגיעה עד לחצי הגמר של המפעל בעונה שעברה.

ב"ספורט" האוסטרי דיווחו שבלייפציג עקבו מקרוב והתלהבו מאוד ממספר שחקנים של זלצבורג, בינהם דאבור, אך במיוחד מהקשר אמאדו האיידרה, כובש השער השני, שעל פי התקשורת האוסטרית צפוי להצטרף ללייפציג בחלון ההעברות של ינואר. ב"זלצבורג 24" שוב החמיאו לדאבור על יכולתו: "דאבור נתן לשחקני ההתקפה של לייפציג שיעור במשחק התקפה. הוא ללא ספק ראוי לרמות גבוהות יותר והוא עוד יגיע לשם".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגה אירופית: ארסנל-וורסקלה 2:4, לייפציג-זלצבורג 3:2, שער לדאבור
זכה בתפקיד הראשי: מונס דאבור מוביל את דירוג הליגיונרים של אוגוסט

שחקני רד בול זלצבורג חוגגים עם מונס דאבור (משמאל). AP
מי מהם יעבור ללייפציג? שחקני זלצבורג/AP

דאבור פתח את העונה נפלא וכבש 10 שערים ב-13 משחקים בכל המסגרות עד כה. הוא נשאר הקיץ בזלצבורג למרות הדיווחים סביבו, אשר קישרו אותו אחרי העונה המוצלחת בשנה שעברה למעבר לליגה גדולה יותר. באתר האוהדים של אחת מהקבוצות שהיו מועמדות להחתימו, קריסטל פאלאס האנגלית, תהו מדוע הוא לא הגיע: "הוא פשוט מפלצת, הוא יותר טוב מבנטקה", כתב אחד האוהדים, בעוד אחד אחר הוסיף: "המספרים שלו מטורפים. הלוואי שנחתים אותו בחלון ההעברות של ינואר".

עוד באותו נושא

ליגה אירופית: ארסנל-וורסקלה 2:4, לייפציג-זלצבורג 3:2, שער לדאבור

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully