וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ברדה: "נלמד ממקרה גלזר, לא ניקח שחקנים בלי אופציה להשאירם"

23.9.2018 / 7:09

מכבי נתניה מכה על חטא אחרי התצוגה הטובה של האקס, ברדה הודה ש"היה טוב לכולם אם דיא סבע היה עוזב כבר ביוני", אבל נשאר אופטימי. שביעות רצון מהמצטרפים החדשים מלמד ובצ'יראי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הלחץ מתחיל להיות מורגש במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) למכבי תל אביב, שהותיר את הקבוצה במקום האחרון בליגת העל. "קשה לראות את הטבלה הזו", הודו אמש במועדון. יחד עם זאת, מאמינים בצוות המקצועי של הקבוצה כי מכבי נתניה תתחיל בקרוב ללקט נקודות שיוציאו אותה מהמשבר הקטן. "היה טוב לכולנו אם דיא היה משוחרר כבר בחודש יוני", הודה אמש המאמן שי ברדה. "אנחנו לא במצב אופטימלי. המועדון קיבל סכום גבוה כדי להתרומם. הכי קל היה לנו כמאמנים להתמסכן ולחפש תירוצים. איבדנו שלושה שחקנים נהדרים כמו דיא, ערן ודן גלזר. אני מאוד שמח בשביל דן גלזר. הוא עשה התקדמות מטורפת. אנחנו נלמד ממקרה דן גלזר. לא ניקח שחקנים בלי אופציה להשאיר אותם אצלנו".

ברדה סיפר מדוע הוא אופטימי: "השינוי כבר נעשה. שחקנים באו במקום אלה שעזבו. אני אופטימי כי אני מאוד מאמין בקבוצה הזו. לא קל לחבר קבוצה כשאתה משחרר כל כך הרבה שחקנים, אבל אני משוכנע שהדרך הזו של שחקנים צעירים והתקפיים תוכיח את עצמה".

עוד בנושא

עם הרבה מזל: מכבי תל אביב גירדה 1:2 על מכבי נתניה ונותרה בפסגה
איביץ': "לא שיחקנו טוב במחצית השנייה". דסה: "נתניה יריבה קשה"

דן גלזר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא נביא יותר שחקנים שאין אופציה להשאיר אותם". דן גלזר/ברני ארדוב

על כך שלא סגרו את המשחק אמש ולא שיחקו על תיקו, אמר ברדה: "הכי קל היה להסתגר מאחור ולנסות לסגור על נקודה, אבל זו לא מכבי נתניה. כדורגל זה מומנטום ואנחנו במומנטום שלילי, אבל זה ישתנה עם ניצחון. יכול להיות שאם היינו סוגרים את המשחק היינו יוצאים עם נקודה, אבל אנחנו בונים משהו אחר במכבי נתניה ולא משחקים כדי לסגור משחק. הכל יסתדר כשננצח את המשחק הראשון".

בקבוצה היו מרוצים מההופעה של גיא מלמד, אותו מחשיבים במועדון לדמות של מנהיג. גם החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי זכה למילים חמות על ההשתלבות שלו בקבוצה אפילו שטרם כבש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully