וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "לא שיחקנו טוב במחצית השנייה". דסה: "נתניה יריבה קשה"

22.9.2018 / 22:37

מאמן מכבי תל אביב שמח אחרי הניצחון, אבל הודה: "יש לנו הרבה דברים לשפר". המגן שכבש את שער הניצחון פרגן ליריבה: "משחקת כדורגל נהדר". וגם: העקיצה של ואן ליוון לפרשן אורי אוזן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
עומר אצילי אלי דסה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד שלוש נקודות לאוסף. אלי דסה ועומר אצילי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב יכולה להיות מרוצה. הקבוצה של איביץ' אומנם לא הרשימה הערב (שבת) כמו במחזור החולף מול רעננה, אבל ניצחה 1:2 אחרי מאבק עיקש את מכבי נתניה ושמרה על מקומה בפסגה שבוע לפני הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב. אלי דסה כבש את שער הניצחון (81) אחרי שספק ניסה למסור כדור רוחב מזווית אפסית. שכטר פתח (26), דודי תירם השווה זמנית (50).

עוד בנושא
מכבי תל אביב גברה 1:2 על מכבי נתניה משער של אלי דסה בדקה ה-81
בדקה ה-90: מכבי חיפה הפסידה בבית 2:1 למכבי פתח תקוה

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקרי או לא? דסה חוגג/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "זה ניצחון חוץ ראשון העונה, זה לא טוב שלא ניצחנו עד עכשיו בחוץ. אני מקווה שנמשיך כך. במחצית השנייה לא שיחקנו טוב, זה משהו שאנחנו צריכים לשפר. היה לנו מזל בכמה מצבים נייחים. היו להם כמה מצבים מסוכנים וזו בעיה. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לשפר דברים שלא מספיק טובים. יש לנו שחקנים טובים על הספסל, שחקנים שבדרך כלל הם שחקני הרכב. לפעמים, וזה תלוי ביריבה, אנחנו מחליטים לעשות שינויים. המשחק הבא הוא כבר בעוד ארבע ימים וצריך לקחת את זה בחשבון. אין לשמונה נקודות ההפרש מבאר שבע שום משמעות, אני רוצה להתרכז בקבוצה שלי ובמה שאנחנו עושים".

ולאדן איביץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש לו עוד הרבה עבודה. איביץ'/ברני ארדוב

מגן מכבי תל אביב אלי דסה נשאל האם הוא התכוון לכבוש ואמר: "לא משנה מה ניסיתי לעשות, העיקר שניצחנו. זה לא מה שחשוב אם ניסיתי לכבוש או לא. קודם כל נתניה יריבה אחת הקשות בליגה, היא משחקת כדורגל נהדר. אולי היינו ביכולת פחות טובה, אבל זו גם היכולת הטובה שלהם. ידענו שמחכה לנו משחק פיזי וקשוח עם הרבה מאבקים. אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו לנצח. גם בעונה שעברה היו משחקים כאלה שידענו לנצח, אבל צריך לבחון את זה לאורך זמן. נצטרך להתסכל קדימה ולראות שאנחנו יכולים לעשות את זה בכל משחק. אני לא חושב שאנחנו צריכים להסתכל על באר שבע".

עוזר המאמן של מכבי נתניה שי ברדה אמר בסיום: "המחצית השנייה הכי טובה שלנו העונה. במחצית השנייה הם לא הגיעו כמעט למצבים. אנחנו נמשיך להתמקד בעצמנו, אני גאה בשחקנים. זה מסוג המקרים שצריך לחבק אותם ולהאמין שבסופו של דבר זה יגיע אחרי התהליך הארוך שעבדנו. נלמד מהטעויות ונמשיך הלאה. במחצית השנייה הייתה לנו בעיה בקבלת ההחלטות, תקפנו עם שישה או שבעה שחקנים בחצי המגרש שלהם. יש לנו קבוצה טובה מאוד, אני כל כך גאה בהם שהם מאמינים בתהליך שאנחנו עושים ואני בטוח שזה יצליח. זו תקופה מאתגרת".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
דן גלזר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גלזר ניצח את האקסית/ברני ארדוב

אגב, לפני המשחק פטריק ואן ליוון, מנהל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שלח עקיצה לאורי אוזן, שבעבר אימן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. כזכור, אוזן התפטר מתפקידו ועבר להפועל, כשבדרך אוזן גם מבקר את ההולנדי.

"הנוער של מכבי תל אביב רשם ניצחון יפה היום בדרבי התל אביבי, אחרי שליטה במשחק ושער מצוין בדקה ה-93. ב-12:40, באמצע היום, ב-33 מעלות. איזה יופי שהמאמן של היריבה הגיע בזמן לעבודה השנייה שלו", צייץ ואן ליובן, שכמובן התייחס בעוקצנות לעובדה שאוזן מאמן את הנוער של האדומים במקביל לעבודתו כפרשן.

אוזן הגיב לו בטוויטר: "כרגיל, יש לך הרבה קלאס". מאוחר יותר ואן ליוון מחק את הציוץ.

הציוץ שוואן ליוון מחק

מנהל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב פטריק ואן ליוון עם ציוץ על אורי אוזן. אתר רשמי
מנהל מחלקת הנוער של מכבי תל אביב פטריק ואן ליוון עם ציוץ על אורי אוזן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully