וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכושר שיא: נאומי אוסקה הביסה את קמילה ג'ורג'י בדרך לגמר טוקיו

היפנית האריכה את רצף הניצחונות שלה לעשרה עם 2:6, 3:6 מול האיטלקייה, המדורגת 37 בעולם, ועלתה לגמר שני ברציפות. היא תשחק בגמר מול קרולינה פלישקובה, שניצחה את דונה וקיץ'

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. AP
אוסקה מודה לקהל היפני/AP

בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות, נאומי אוסקה תשחק על תואר ביפן אחרי שעלתה היום (שבת) לגמר טורניר טוקיו. אלופת ארצות הברית הטרייה, שמדורגת שביעית בעולם ודורגה שלישית בטורניר, ניצחה 2:6, 3:6 את קמילה ג'ורג'י האיטלקייה (37 בעולם) בתוך שעה ועוד 11 דקות לשמחת הקהל המקומי. זה היה הניצחון העשירי ברציפות של אוסקה, רצף שמתחיל כמובן בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית.

עבור אוסקה זה היה הניצחון השלישי בשתי מערכות במהלך השבוע והיא הגישה לא פחות מתשעה אייסים והפסידה רק שמונה נקודות מאחורי ההגשה שלה. "אני חושבת שההגשה שלי הוציאה אותי מהרבה צרות היום. היא שיחק טוב ואני הגשתי טוב. ממש רציתי לעלות לגמר". בגמר תשחק אוסקה נגד קרולינה פלישקובה הצ'כית, המדורגת שמינית בעולם ודורגה רביעית בטורניר. פלישקובה עבדה קשה במשך שעתיים ועוד ארבע דקות כדי לנצח בחצי הגמר 2:6, 6:4, 3:6 את דונה וקיץ' הקרואטית (45) תוך שהיא מגישה 11 אייסים. הגמר יהיה המפגש השלישי בין השתיים כשבינתיים כל אחת ניצחה פעם אחת. אוסקה ניצחה 2:6, 3:6 במפגש האחרון שנערך השנה ברבע הגמר באינדיאן וולס.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט
מיכאיל יוז'ני פרש מטניס עם 499 ניצחונות בקריירה
רפאל נדאל ייעדר מהטורנירים באסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully