וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל יחמיץ את הטורנירים באסיה, נובאק דג'וקוביץ' יוכל לטפס למקום הראשון

השור ממאיורקה שנפצע בברכו בחצי גמר אליפות ארצות הברית עדיין לא התאושש ולא ייקח חלק בטורנירי בייג'ינג ושנגחאי. הסרבי ינסה לנצל את היעדרותו ולעקוף אותו בדירוג העולמי

רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ', אחרי חצי גמר טורניר ווימבלדון 2018. רויטרס
מי מהם יסיים ראשון את השנה? נדאל ודג'וקוביץ'/רויטרס

באליפות ארצות הברית האחרונה סבל רפאל נדאל מפציעה בברכו ונאלץ לפרוש מחצי הגמר המרתק מול חואן מרטין דל פוטרו. המדורג ראשון בעולם עדיין מנסה להתאושש, ובינתיים הכריז כי ייאלץ להחמיץ את טורניר בייג'ינג, שייצא לדרך בשבוע הראשון של אוקטובר, כמו גם את טורניר המאסטרס בשנגחאי שיתקיים לאחר מכן.

"ביחד עם הצוות הרפואי שלי החלטנו שלא להשתתף בטורנירים באסיה כדי לאפשר לברך להתאושש, כפי שעשינו בעבר", אמר השור ממאיורקה. "צר לי שלא אוכל להיות עם כל אוהדים שלי בסין ומארגני הטורנירים, שתמיד היו טובים אלי ואל הצוות שלי".

היעדרותו של נדאל פותחת פתח לנובאק דג'וקוביץ' לעקוף אותו ולסיים במקום הראשון בעולם בסוף השנה. לספרדי יש כרגע 8,760 נקודות - 1,860 יותר מרוג'ר פדרר ו-2,315 מהסרבי, שיכול רק לצבור נקודות בטורנירים באסיה, משום שהחמיץ אותם אשתקד. נדאל, לעומת זאת, זכה בבייג'ינג אשתקד והשתתף בשנגחאי, מה שאומר שיאבד נקודות. כך או כך, מקומו בטורניר סוף השנה מובטח, והקרב על המקום הראשון עשוי להיות מוכרע בטורניר המאסטרס בפריס, שיתקיים בסוף אוקטובר.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully