וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג: "אנחנו מסוגלים לנצח את גולדן סטייט בסדרה של 7 משחקים"

גארד בוסטון שלח מסר לאלופה לקראת העונה המתקרבת: "ראיתי אותם מקרוב כל כך הרבה פעמים. אני יודע בדיוק איך צריך לשחק נגדם בסדרה. בנינו בבוסטון משהו מיוחד להרבה שנים"

עריכת וידאו: מתן חדד

עונת ה-NBA תצא לדרך בעוד פחות מחודש וקיירי אירווינג שיפתח עונה שנייה בבוסטון מחמם מנועים. הגארד הכריז בראיון לרשת ESPN שצריך לקחת את הסלטיקס ברצינות גמורה כמועמדים לאליפות. אירווינג בן ה-26 משוכנע שהקבוצה שלו מסוגלת לנצח את גולדן סטייט ברגעי האמת.

לדברי אירווינג: "האם אנחנו יכולים לנצח את גולדן סטייט בסדרה של שבעה משחקים? כן. זה בגלל מה שאנחנו ובגלל מה שבנינו כאן. זה משהו שלא תופס רק לגבי העונה שבפתח אלא גם לשנים הבאות. זה משהו מיוחד".

בנוגע לגולדן סטייט אמר הגארד: "אני ראיתי אותם מקרוב כל כך הרבה פעמים. שיחקתי נגדם המון וגם נכנסתי איתם לסדרה של שבעה משחקים (במדי קליבלנד). אני יודע בדיוק מה המשמעות של זה. עכשיו המטרה שלי היא להעביר לשחקנים שלנו שאנחנו חייבים לגדול ולהתעצם כדי לנצח אותם בצורה עקבית. השחקנים שלנו חייבים להפנים שלא מדובר בניצחון אחד, לא שתיים. אלא שצריך לנצח אותם בסדרה של שבעה משחקים. הם קבוצה נהדרת, אבל אפשר לעשות את זה".

עוד בנושא
צל של ספק: רוחו של לוקה דונצ'יץ' תרחף מעל אטלנטה וכוכביה הפוטנציאליים
מג'יק ג'ונסון: "אמרתי לוולטון לא לדאוג אם הפתיחה תהיה רעה"
דירוג שחקני ה-NBA: לברון שוב במקום הראשון, דוראנט רק רביעי

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג. AP
מסר לאלופה. קיירי אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully