וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "ברגע שרק שמעתי שרוסטוב רוצה אותי, החלטתי שאני עובר אליה"

החלוץ האיסלנדי שעזב את מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי של המועדון החדש שלו ודיבר על ההתאקלמות ברוסטוב ("מקווה להפוך לסקורר מוביל") ועל הרשמים מרוסיה ("יש פה אנשים טובים")

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

וידאר קיארטנסון מתחיל להסתגל לחיים ברוסיה. החלוץ שעזב את מכבי תל אביב לטובת רוסטוב עדיין לא זכה לדקות משחק בליגה הרוסית אך יש לו כבר תובנות על המקום החדש שלו. בראיון שהעניק לאתר הרשמי של המועדון הרוסי, המדורג כעת במקום השני בטבלה במרחק חמש נקודות מן המוליכה זניט, הביע האיסלנדי תקווה כי יהפוך לסקורר מוביל.

"רוסטוב גילתה בי עניין בחלון ההעברות האחרון וכששמעתי על כך מיד החלטתי שאני רוצה לעבור אליה", אמר האיסלנדי והמשיך, "אני רוצה להפוך לאחד המבקיעים המובילים בליגה הרוסית כבר עברו שבעה מחזורים מתחילת העונה ויהיה לי קשה מאוד להשיג את האחרים. אני מכין את עצמי לכך שזו תהיה עונה טובה מאוד עבורי".

על הרמה בליגה הרוסית אמר החלוץ האיסלנדי: "רמת המשחק היא טובה מאוד. זו ליגה פיזית וחזקה מאוד. במשחק האחרון שלנו נגד אוראל (1:1) נראנו טוב והיינו צריכים לכבוש יותר. במקום זאת התפתח משחק מאוד מתוח. עכשיו אנחנו נמצאים במקום השני בטבלה וצריך רק להשתפר מכאן. לא ידעת הרבה על רוסיה לפני שבאתי לפה, אבל השבוע הראשון היה טוב. רואים שיש פה אנשים טובים".

עוד בנושא
המכשפה נגד רפי דהן: פרק 3 בסדרה המלווה את העונה של מכבי חיפה
אטיין ריינן תורגל בהרכב מכבי חיפה, דור פרץ יפתח במכבי תל אביב
ולאדן איביץ': "הקבוצה מעל כולם, לא אתן שיהיו בעיות בחדר ההלבשה"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יהיה קשה להשיג את המבקיעים המובילים". קיארטנסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully