וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בהפועל תל אביב על החתמת קאיו. רפואה: "הוא כוח משמעותי"

בהפועל תל אביב לא מתלהבים מצירוף הברזילאי ("הוא וגלבאן זה אותו שחקן"), אבל המאמן משוכנע: "כשיש שחקן כזה על הפרק, אי אפשר לסרב". מחירי הכרטיסים הורדו לקראת קרית שמונה

צילום ועריכה: קובי אליהו

למרות צירופו של קאיו ביום האחרון של חלון ההעברות, בהפועל תל אביב רחוקים מלהיות אופטימיים והביקורת על המאמן קובי רפואה גוברת. רפואה רצה את הברזילאי ששיחק במכבי חיפה כבר בתחילת הקיץ, אולם בשל מגבלות התקציב, הבין שהסיכוי להנחית אותו במתחם חודורוב הוא נמוך. המאמן חיפש אופציות אחרות ולא מצא ולבסוף נסללה הדרך של קאיו למדים האדומים.

שלושה ימים חלפו ונראה שבמתחם חודורוב עדיין לא מבינים את הנחישות של רפואה לצרף את קאיו. ולא מדובר רק בחברי ההנהלה. "מצחיק שהחתימו את קאיו", טען אחד השחקנים, "כשקובי הגיע לקבוצה הוא עשה הכל כדי להיפטר מגלבאן. פדרו וקאיו הם בערך אותו שחקן, ואותו הוא דווקא התעקש להחתים".

רפואה הסביר בעונה שעברה שגלבאן הוא שחקן שלא עובד הרבה על המגרש וכי הוא רוצה שחקנים שעושים יותר תנועה בלי כדור, ולכן ההחתמה של הברזילאי גרמה להרבה הרמות גבה.

אגב גלבאן, הארגנטינאי עדיין נחשב לשחקן של הפועל תל אביב, אך רק כשיפתור את בעיות הויזה שלו בארץ, הוא יעזוב את המועדון ויחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו.

עוד בנושא:

סוטיריס ניניס החל להיבחן בבני יהודה
ניר ברקוביץ' מונה למאמן הפועל רמת גן
ז'איר אמאדור צפוי לפתוח במכבי תל אביב בשבת

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. קובי אליהו
"לא מוסיף לביטחון של הקבוצה". רפואה/קובי אליהו

בניגוד לדעות הנ"ל, רפואה דווקא מאוד מרוצה והוא אמר במסיבת העיתונאים היום: "כשיש על הפרק שחקן בסדר גודל של קאיו קשה להגיד 'לא'. זה כוח משמעותי, אנחנו מאוד מקווים שהוא יעשה אצלנו את השדרוג כי הוא שחקן מצוין. הוא בקושי התאמן ב-3-4 שבועות האחרונים, אבל יש לנו תכנית בשבילו ובהתאם למצב שלו נחליט בנוגע לדקות משחק".

על עמנואל בואטנג שחתם כחצי שעה לפני תום מועד ההעברות, אמר רפואה: "המחשבה היא גם עתידית. הוא שחקן צעיר ובונים עליו לטווח ארוך. חלק מהמדיניות היא להעדיף שחקנים צעירים וזה מה שעשינו. צריך לתת לו קצת זמן והוא יהיה שחקן מצוין בהמשך".

רפואה גם החמיא לרז שלמה הצעיר: "בכדרוגל אתה בונה ויש לך תכניות ואז דברים משתנים תוך כדי. רז שלמה פתאום נכנס לרוטציה, אז הרווחנו בלם. הוא יהיה גם בלם העתיד של הפועל תל אביב".

עוד באותו נושא

עמנואל בואטנג: "אני יכול להגיע להישגים גדולים עם הפועל תל אביב"

לכתבה המלאה
רז שלמה הפועל תל אביב. לירון מולדובן
בלם העתיד של הפועל תל אביב. שלמה/לירון מולדובן

ללא קשר לרכש, בהפועל מספרים שבתקופה האחרונה רפואה נראה עצבני מתמיד. שחקנים מעידים שבאימונים המאמן לא מפסיק לגעור ולצעוק ואחד מהם אמר: "אלה דברים שלא ממש מוסיפים לביטחון של הקבוצה. במקום להרגיע את האווירה, יש לחץ לפני כל משחק".

עדיין לא ברור אם רפואה יבצע שינויים בהרכב במשחק נגד עירוני קרית שמונה (שבת, 18:00), אבל שינוי אחד כן יתבצע: ההנהלה הודיעה היום שהיא מורידה את מחירי הכרטיסים ל-60 שקל, לעומת 100 במשחק הבית הראשון נגד הפועל חיפה. בהודעת הקבוצה נכתב: "המטרה היא שיגיעו כמה שיותר אוהדים אדומים למושבה וידחפו את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully