וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הקשר היווני סוטיריס ניניס החל להיבחן בקבוצה

הקשר שנבחן בשבוע שעבר בהפועל חדרה שהחליטה לא להחתימו, ינסה להרשים את אבוקסיס במטרה להשיג חוזה. ניניס שחקן חופשי ולכן יכול לחתום בכל קבוצה למרות שחלון ההעברות נסגר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקשר היווני סוטיריס ניניס החל להיבחן בבני יהודה. ניניס נבחן בשבוע שעבר בהפועל חדרה, אך בעולה החדשה החליטו לא להחתימו. כעת הוא ינסה להרשים את יוסי אבוקסיס במטרה להשיג חוזה בשכונת התקווה.

היווני בן ה-28 הוא שחקן חופשי ולכן יכול לחתום בכל קבוצה למרות שחלון ההעברות כבר נסגר. הוא מקווה שבני יהודה תהפוך לתחנה השנייה שלו בישראל אחרי שבעונה שעברה שיחק במכבי פתח תקוה. באמצע העונה ניניס הסתכסך עם הנהלת המועדון והוא למעשה לא שיחק מסוף דצמבר 2017.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
איציק עזוז: "לשחזר את ההישגים של העונה שעברה יהיה משהו נפלא"
משה חוגג: "במשחק נגד בני סכנין אשב עם בני בן ה-6 ביציע"

סוטיריס ניניס שחקן פארמה. Marco Luzzani, GettyImages
נחשב בעבר ל"ילד פלא". סוטיריס ניניס/GettyImages, Marco Luzzani

ניניס נחשב בעבר ל"ילד הפלא" של הכדורגל היווני וערך בכורה בפנאתינייקוס כבר בגיל 16. חרף התעניינות של קבוצות גדולות יותר ברחבי היבשת, הוא נשאר בקבוצה היוונית עד 2012, אז עבר לפארמה ללא תמורה. ניניס לא הצליח להותיר חותם בקבוצה האיטלקית ועזב אותה אחרי עונה אחת לפאוק סלוניקי. בהמשך חזר לפנאתינייקוס, הצטרף לשרלרואה הבלגית ובמהלך העונה שעברה עבר למכלן.

באף אחת מהקבוצות שלו בשנים האחרונות ניניס לא הפך לשחקן משפיע כפי שחזו לו כשהיה בן עשרה. קרע ברצועה הצולבת בספטמבר 2011, במשחק נגד נבחרת ישראל, פגע בהתקדמות שלו ובעונות האחרונות הוא לא שיחק בצורה סדירה ורצופה לאורך זמן. באף אחת משש השנים האחרונות לא שותף ביותר מ-17 משחקי ליגה.

ניניס לבש את מדי נבחרת יוון 33 פעמים ואת הבכורה ערך תחת אוטו רהאגל בגיל 18 בלבד. הוא כבש שלושה שערים, אחד מהם שער הניצחון על ישראל במוקדמות יורו 2012 בבלומפילד (ספטמבר 2011, 0:1 ליוון) - המשחק בו גם נפצע בצורה חמורה.

עוד באותו נושא

איציק עזוז: "לשחזר את ההישגים של העונה שעברה יהיה משהו נפלא"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully