וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק עזוז: "לשחזר את ההישגים של העונה שעברה יהיה משהו נפלא"

קפטן בני יהודה אופטימי אחרי ה-1:1 מול מכבי חיפה: "הגענו למצבים והכדור שוב לא נכנס, זה משחק שנותן תקווה להמשך". בן תורג'מן ככל הנראה יישאר, סתיו פיניש עשוי לעבור למכבי נתניה

בבני יהודה שאבו אמש (ראשון) הרבה מאוד אופטימיות מהתיקו (1:1) מול מכבי חיפה. התוצאה אמנם מעט אכזבה, אבל המחויבות שהציגו השחקנים גרמה לשביעות רצון אצל הצוות המקצועי. באותה נשימה, בקבוצה יודעים שמה שחסר להם על המגרש הוא מחץ בחלק הקדמי ולכן רוצים להחתים חלוץ בימים הקרובים.

"אנחנו יוצאים מהמשחק עם רגשות מעורבים", הסביר איציק עזוז. "בכל זאת שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, אבל יש אכזבה כי הגענו למספר מצבים וכמו שקורה לנו במשחקים האחרונים, הכדור שוב לא נכנס. זה משחק שנותן לנו הרבה אופטימיות ותקווה להמשך, ואני מאמין שאם נמשיך בדרך הזאת ניקח לא מעט נקודות. לשחזר את העונה שעברה זה יהיה משהו נפלא מבחינתנו, אבל עוד מוקדם לדבר על מטרות, אנחנו בשלב מאוד מוקדם של העונה".

עוד בנושא

בני יהודה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1
אבוקסיס: "אנחנו שווים יותר משתי נקודות"

איציק עזוז שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
שומר על אופטימיות. עזוז/ברני ארדוב

אחרי קיץ דל בהחתמות, הקבוצה מעבירה הילוך לקראת סיום חלון ההעברות. רועי שוקרני מועמד ואמור להצטרף היום, אולם זה עדיין לא סופי. בני יהודה תנסה להחתים היום חלוץ נוסף, אך אם לא יימצא אחד כזה, שחר הירש יצטרף אחרי סיום החלון בתור שחקן חופשי.

על אף שאתמול היה נראה שבן תורג'מן יעבור בחזרה להפועל באר שבע, הסיכויים לעסקה פחתו משמעותית. בני יהודה דורשת פיצוי גבוה או טרייד תמורת מיהאי קורהוט ולכן אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, תורג'מן יישאר בשכונה.

עוד בבני יהודה: בסביבתו של סתיו פיניש טוענים שמכבי נתניה מוכנה לשלם כ-300 אלף שקלים על כרטיסו. פיניש לא משחק מתחילת העונה בגלל שדרש שדרוג משמעותי בשכרו ולא מוכן לחתום על חוזה חדש. נראה כי אם נתניה תעביר לבני יהודה הצעה רשמית על הקשר, הנהלת המועדון לא תעמוד בדרכו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully