וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "היה חוסר ריכוז של שנייה, אני חייב לקבוצה שתי נקודות"

16.9.2018 / 22:40

שוער מכבי חיפה דיבר על הטעות שהובילה לשער היתרון של בני יהודה ב-1:1 במושבה. פרד רוטן: "יש שינוי גדול מאז שהגעתי לכאן". יוסי אבוקסיס: "שווים יותר משתי נקודות מתחילת העונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במשחק במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. בני יהודה, לה זה תיקו שני רצוף, עלתה ליתרון כבר בדקה השישית אחרי שירדן שועה ניצל טעות קשה של גיא חיימוב. הירוקים, שלא הצליחה לנצח את בני יהודה בליגה כבר במשך חמש שנים, השיגו את השוויון אחרי נגיחה של ז'ורז' מאנג'ק בדקה ה-12. עד לסיום לשתי הקבוצות היו הזדמנויות שלא נוצלו.

עוד בנושא
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה
סיכום עקרוני: קאיו להפועל תל אביב, שהר ושוינפלד יחליפו קבוצות?

פרד רוטן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאמן מכבי חיפה פרד רוטן/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן אמר בסיום: "המחצית השנייה שלנו הייתה טובה, שיחקנו טוב מאוד והגענו להרבה מצבים, המחצית הזו הייתה הרבה יותר טובה מהראשונה. אני רוצה לנצח ובגלל זה אני נראה מתוסכל לפעמים. אני רוצה לנצח ובגלל זה אני נראה כועס. אני חושב שעשינו שינוי גדול מאז שהגעתי הנה, אני חושב שאנחנו מאורגנים יותר. בעונה שעברה הייתה תחושה שכל הזמן אנחנו הולכים לחטוף שער. העונה הבאתי יותר יציבות וביטחון. ראיתי הרבה דברים מהקבוצה והתפתחנו. אני חושב שזה טוב שהרבה שחקנים צעירים שיחקו. תיקו זה תמיד מאכזב, במשחק הבא נלך שוב על שלוש נקודות. אני צריך להביא תוצאות אחרת אין לי זמן לתת דקות לשחקנים צעירים".

שוער מכבי חיפה גיא חיימוב התייחס לטעות שלו ואמר: "היה לי חוסר ריכוז של שנייה, לא חישבתי נכון את איך שהשחקן עמד. עשיתי טעות, זה קורה ונלמד לקראת ההמשך. זו העבודה, צריך לדעת לנתק את הרגשות ולהיות שם בשביל הקבוצה. הצלחנו לחזור מהר. אין מה לעשות, אלה החיים של השוער ושל הכדורגל. הגענו למצבים ויכולנו להכריע את המשחק. אני חייב לקבוצה שתי נקודות

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס בני יהודה. ברני ארדוב
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "תקראו לזה נאיביות או חוסר ריכוז מול השער, אבל אנחנו באמת משחקים טוב. אני חייב לפרגן לשחקנים על משחק יוצא מן הכלל. החמצות זה חלק מהמשחק, אנחנו מגיעים למצבים בכמות שאני חושב שלא האמנתי שנגיע. אני חושב שעשינו משחק יוצא מן הכלל וצריך להמשיך כך. אני לא עושה חשבונות של שתי נקודות מתשע. אני חושב שמבחינת כדורגל היינו שווים יותר. אנחנו שווים הרבה יותר משתי נקודות עד כה. מה שחסר לנו זה לכבוש שערים, אבל השחקנים ייצרו המון מצבים. אין לנו סגל עמוק ואנחנו משחקים עם הרבה שחקנים צעירים שמגיע להם המון קרדיט. כל משחק עד סוף העונה הוא משחק של קרב גדול מבחינתנו, גם המשחק מול באר שבע. אנחנו רוצים להתחזק בשחקן. אם נמצא מישהו מתאים, נעשה את זה".

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אלו חיים של שוער". חיימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully