וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: גופתה של שחקנית גולף מאיווה סטייט נמצאה ללא רוח חיים

סליה ברקין ארוזמנה הספרדייה (22) אותרה בסמוך לתיק גולף נטוש, לאחר שהושאר בלב מסלול גולף ועורר חשד. קולין דניאל ריצ'רדס, בעל עבר פלילי, כבר נעצר ומואשם ברצח מדרגה ראשונה

טרגדיה באיווה ארה"ב. סליה ברקין ארוזמנה בת ה-22 נמצאה ללא רוח חיים. משטרת אמס נקראה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני להגיע למסלול הגולף באזור, לאחר שתיק גולף הושאר באופן מחשיד לבדו ומספר שחקנים אחרים מצאו אותו. לא רחוק ממקום הימצאו של התיק נמצאה גופתה של הצעירה שהיא ללא רוח חיים. חקירה נפתחה באופן מיידי ונקבע כי ברקין הותקפה ומתה כתוצאה מכך. עוד באותו הערב משטרת אמס הודיעה שגבר בשם קולין דניאל ריצ'רדס בן ה-22, לו עבר פלילי, מואשם ברצח שחקנית הגולף.

ברקין, במקור מספרד, סיימה תואר בהנדסת אזרחית, נבחרה לאתלטית השנה של מדינת איווה ב-2018 וזכתה באליפות המכללות. "לסליה היה חיוך מדהים ואישיות כובשת וכל מי שהכיר אותה - זכה", אמר ג'יימי פולארד יו"ר אגודת האתלטים של איווה, "אנחנו מבכים על אובדנה של סליה, ספורטאית ושגרירה למופת של מדינת איווה".

עוד בנושא
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
קווין מאייר הצרפתי שבר את שיא העולם בקרב 10
אליוד קיפצ'וגה הקנייתי קבע שיא מרתון חדש במרתון ברלין

החשוד: קולין דניאל ריצ'רדס

ברקין ארוזמנה הפכה בקריירה הקצרה שלה לאחת מהספורטאיות המעוטרות בהיסטוריה של איווה סטייט. היא הייתה השנייה בסך הכל בהיסטוריה של המדינה שלה לזכות במדליה בתחרות 'קונפרנס' ארצית, כשזכתה באליפות המכללות באפריל האחרון. בקיץ האחרון התחרתה באליפות ארה"ב הפתוחה, ובכך הייתה השלישית מאיווה סטייט לעשות זאת.

"אנחנו כולנו מזועזעים", אמרה מאמנת קבוצת הגולף נשים הראשית של איווה ומי שאימנה את סליה, כריסטי מרטנס. "אף פעם לא נשכח את הדחף התחרותי שלה להיות הכי טובה ואת התשוקה האדירה שהייתה לה לחיים". איווה סטייט מתכננת לכבד את זכרה של הספורטאית במשחק מול אקרון ביום שבת.

  • עוד באותו נושא:
  • גולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully