וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "לרוב אני מופנם, אבל אי אפשר שלא להשתולל אחרי גול כזה"

הקשר חוגג שער בכורה דרמטי באולימפיאקוס, מקווה שזה יסדר לו מקום בהרכב ("התחרות קשה"), שמח מהעמדה הקדמית בה הוא מוצב ("בפאוק הייתי יותר הגנתי"), וסוחט שבחים גם בתקשורת היוונית

ביברס נאתכו שחקן אולימפיאקוס. אתר אולימפיאקוס, אתר רשמי
מתחיל להתאקלם. נאתכו/אתר רשמי, אתר אולימפיאקוס

ביברס נאתכו סוף סוף יכול לחייך. קפטן הנבחרת עבר שבוע לא קל בעקבות האכזבה במדים הלאומיים, אבל אולי יצא אתמול (ראשון) לדרך חדשה, עם שער בכורה חלומי במדי אולימפיאקוס. הקשר נכנס כמחליף בדקה ה-84 במצב של 1:1 מול אסטרס טריפוליס, ובדקה ה-92 חגג שער ניצחון דרמטי עם בעיטת חצי יעף מרשימה מתוך הרחבה.

נאתכו לא ידוע כטיפוס מוחצן במיוחד בדרך כלל, אבל אחרי שער הניצחון הוא יצא מגדרו וחגג במופגן מול יציע אוהדי אולימפיאקוס. "בדרך כלל אני די מופנם, אבל כשאתה כובש בדקה ה-90, קשה שלא להשתולל משמחה. מי שכבש שער כזה יוכל להבין", אמר נאתכו לתקשורת היוונית אחרי המשחק.

נאתכו הוסיף ש"היה מאוד קשה להשיג את שער הניצחון, אבל אני שמח שהייתי בזמן הנכון במקום הנכון, ושהתמזל מזלי לכבוש".

עוד בנושא

בדקה ה-92: ביברס נאתכו סידר לאולימפיאקוס 1:2 על אסטרס
יום מושלם לקשרים הישראלים: שער בכורה גם לליאור רפאלוב
שלשום: דקות לתומר חמד בניצחון של קווינס פארק ריינג'רס

שחקן פאוק סלוניקי, ביברס נאתכו. GettyImages
בקדנציה הקודמת ביוון הוא שיחק בעמדה אחרת לגמרי. נאתכו במדי פאוק/GettyImages

הישראלי עדיין לא קיבע את מעמדו בהרכב של הקבוצה ומודה ש"כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר. כל אחד שמקבל הזדמנות צריך להוכיח שהוא ראוי לה. אישית, אני תמיד מנסה לתרום בבישולים או בשערים".

נאתכו אף ניתח את השינוי בתפקוד שלו ביחס לקדנציה הקודמת ביוון, לפני ארבע שנים בפאוק סלוניקי. "בפאוק שיחקתי בעמדה יותר הגנתית, הייתי צריך להיות יותר במרכז השדה, אבל אעשה מה שהמאמן מבקש ממני. היום הוא ביקש ממני ללכת קדימה ולנסות להבקיע, וזה מה שעשיתי".

בתקשורת היוונית פרגנו לנאתכו, וב"נובה ספורט" ציינו ש"הוא הציל את אולימפיאקוס ממבוכה, והוכיח במעט הדקות שלו שמגיע לו לקבל צ'אנס בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully