וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו כבש שער ניצחון בדקה ה-92, שער בכורה גם לליאור רפאלוב

יום מוצלח לקשרים הישראלים: נאתכו נכנס בדקה ה-84 וקבע 1:2 דרמטי לאולימפיאקוס על אסטרס טריפוליס בתוספת הזמן, בעוד רפאלוב כבש (7) את הראשון ב-1:5 של אנטוורפן על זולטה וארחם

עריכת וידאו: מתן חדד

ליאור רפאלוב פתח הערב (ראשון) בפעם הראשונה במדי קבוצתו החדשה אנטוורפן, ואחרי שרשם בישול ב-12 הדקות שלו כמחליף מול אנדרלכט לפני הפגרה, הוא חגג שער בכורה לעיני הקהל הביתי. זה קרה כבר בדקה השביעית של המשחק מול זולטה וארחם, כאשר רפאלוב קיבל כדור מאיבו רודריגס, זרק את המגן והשוער, החזיק עוד קצת בכדור ובעט פנימה. לפני המחצית הספיקה המארחת לכבוש עוד פעמיים וירדה להפסקה ביתרון 0:3, כשרפאלוב ספג צהוב והוחלף בדקה ה-82 וקבוצתו ניצחה בסופו של דבר 1:5.

* ביברס נאתכו חגג גם הוא שער בכורה במדי אולימפיאקוס, כשהעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי 1:2 בדקה ה-92 על אסטרס טריפוליס. קפטן נבחרת ישראל נכנס בדקה ה-84 וכאמור כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן עם חצי יעף ברגל ימין, אחרי הכנה עם הראש של החלוץ הספרדי גררו.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגיונרים: 81 דקות לעומרי בן הרוש בהפסד דרמטי של לוקרן לברוז'

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן לאחר חתימתו. אתר רשמי אנטוורפן, אתר רשמי
יש שער ראשון. ליאור רפאלוב/אתר רשמי, אתר רשמי אנטוורפן

* רועי גורדנה פתח בהרכב של סלאבן בלופו והשלים 90 דקות בתבוסה הביתית 5:2 ללוקומוטיבה זאגרב בליגה הקרואטית. סלאבן ניצבת במקום השישי עם שבע נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני, שהפסידה 1:0 לאומוניה ניקוסיה בחוץ ונותרה ללא נקודות אחרי שני משחקים בליגה הקפריסאית.

* אוסטריה וינה, ללא אלון תורג'מן שנותר מחוץ לסגל, ניצחה 0:1 בדרבי את ראפיד וינה משער של אלכסנדר גרונוולד בדקה ה-58. הסגולים עלו למקום הרביעי עם 13 נקודות אחרי שבעה מחזורים בליגה האוסטרית.

* גוואנגז'ו R&F שיחקה ללא ערן זהבי הפצוע, לראשונה מאז יולי 2016, והפסידה 2:1 בחוץ לשנדונג לוננג במחזור ה-22 בליגה הסינית. בראשון הבא, הסקורר הישראלי אמור לחזור למשחק הבית מול צ'ונגצ'ינג ליפאן של ג'ורדי קרויף.

* אינגולשטאדט, ללא אלמוג כהן הפצוע, הושפלה בבוכום עם תבוסה כואבת 6:0 בליגה הגרמנית השנייה.

* פטרולול, ללא טוטו תמוז, ניצחה 0:2 בבית את פוליטכניקה טימישוארה עם שני שערים בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully