וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוסר השקיפות והסתרת המידע מעלים ריחות לא נעימים בלשון המעטה"

16.9.2018 / 23:10

חבר הנהלת איגוד הכדורסל נאור גלילי הגיש עתירה לבית הדין העליון של האיגוד בדרישה לקבל את פרוטוקול הוועדה למינוי יו"ר והנהלת איגוד השופטים שנמנע מההנהלה, או להסיר את הדיון בנושא מסדר היום

קובי אליהו

חבר הנהלת איגוד הכדורסל נאור גלילי הגיש היום (ראשון) עתירה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל לקבלת פרוטוקול הוועדה למינוי יו"ר והנהלת איגוד הכדורסל, ולמנוע את הצגת הנושא בישיבת ההנהלה שתתקיים מחר באיגוד הכדורסל.

כזכור, לפני מספר שבועות הועלו טענות בהליך הבחירות ליו"ר והנהלת איגוד השופטים לפיהם חלק מהפסילה של מועמדים נעשתה בצורה לא תקינה, והמועמדים אף לא זומנו לראיונות. רק לאחר שהועלו הטענות בוואלה! ספורט קיבלו המועמדים הסברים, שחלקם לא עמדו במבחן המציאות ולאחר מכן מספר מהם אף הגישו על כך ערעורים, שחלקם אף תלויים עד היום.

כשביקשו חברי ההנהלה, וביניהם גלילי, לקבל את פרוטוקול הוועדה, הם נתקלו בסירוב, ועל כן החליט להגיש עתירה בנושא: "כחברי ההנהלה שאמורים לקבל החלטות על בסיס מסד נתונים , תהליכי הבחירה , ראיונות וכל מידע שייתן לנו כלים , החליטו בגיבויו של יו"ר וועדת המינויים ואב בית הדין כבוד השופט בדימוס עודד מודריק ,למנוע מאיתנו לקבל פרוטוקול ומצפים מאיתנו להצביע כחותמות גומי לגוף שהוא "קודש הקודשים" של הספורט - איגוד השופטים", כתב הערב גלילי לחברי ההנהלה על עתירתו, "חוסר השקיפות והסתרת המידע מעלים ריחות לא נעימים בלשון המעטה".

נאור גלילי ויהודה אדלר. רונית מטיאס,
רוצה את הפרוטוקול. גלילי/רונית מטיאס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully