וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הופעה אדירה של פארגו: מכבי תל אביב הפסידה לא.א.ק אתונה 95:99

למרות הצגה של הרכז (28 נק') וקאמבק יפה, לצהובים לא נשאר אוויר להארכה. נבן ספאחיה: "יש לנו הרבה כישרון, מקווה שנדע להשתמש בו כמו שצריך". פציעה קלה בקרסול לג'וני אובריאנט

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מסתמן כבינגו. ג'וני אובריאנט/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (ראשון) לא.א.ק אתונה 99:95 בהארכה במשחק שלישי ואחרון במסגרת טורניר ההכנה בניקוסיה. הצהובים שוב הגיעו בסגל חסר, ללא שחקני הנבחרות, ורצו לסיים במאזן חיובי את הטורניר אחרי שניצחו את חימקי מוסקבה 84:87, אך הפסידו לפנאתנייקוס 87:81.

מחצית ראשונה מבולבלת הסתיימה שהצהובים בפיגור של שמונה נקודות, 39:47. המחצית השנייה נפתחה בצורה דומה כשהפער כבר האמיר ל-15 נקודות, אלא שאז התעורר ג'רמי פארגו. הרכז האמריקאי סחף את הצהובים אחריו וקלע 22 נקודות במחצית השנייה, זאת לאחר שבראשונה לא קלע ולו אחת. אחרי דקות בהן היתרון עבר מצד לצד, המשחק נכנס להארכה, אך בחמש הדקות הנוספות היוונים היו טובים יותר וניצחו 95:99.

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 28 (7 אסיסטים, 8 איבודים), דני אבדיה 16, אנג'לו קלויארו 13, ג'וני אובריאנט ואלכס טיוס 11 כ"א, דיאנדרה קיין 10, קנדריק ריי 6.

עוד בנושא
הכנה: מכבי תל אביב הפסידה 81:87 לפנאתנייקוס
שון דאוסן הפציץ 26 נק' ב-100 אחוז מהשדה בניצחון בדאלונה במשחק הכנה
בטורקיה מתלהבים מסקוטי ווילבקין: "הוא נראה בכושר נהדר"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מקבל קרדיט. דני אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רבע 1

הצהובים עלו בחמישיה עם ג'וני אובריאנט, ג'רמי פארגו, אנג'לו קלויארו, דני אבדיה ודיאנדרה קיין. הישראלי הצעיר שוב הראה שהאמון בו לא לשווא, כשקלע את חמשת הנקודות הראשונות של מכבי. מנגד, א.א.ק פתחו עם שתי שלשות, 5:6 ליוונים. א.א.ק המשיכה לשלוט בקצב, וניצלה את הפרצות בהגנה הצהובה כדי לעלות ל-9:14. ג'רמי פארגו ירד לספסל, ועם קנדריק ריי ההתקפה של מכבי נראתה קצת תקועה, 12:18 לאתונה. הירידה של מכבי תל אביב להגנה איטית ומבולבלת, וינס האנטר והיוונים ניצלו את זה ועלו ליתרון דו ספרתי. 17:29 בסיום הרבע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

רבע 2

הרבע השני נפתח ברצף סלים משני הצדדים, 22:33 א.א.ק. דקות טובות בהנהגתו של קלויארו הביאו את מכבי קרוב, אך שני איבודים ברצף שוב נתנו מרווח ליוונים שעלו ל-27:37. הצהובים המשיכו לשחק בחוסר ריכוז, לקחו כמה זריקות רעות מבחוץ, ובינתיים זה 32:44 לשחורים. מכבי הצליחה לצמצם קצת את הפער ויורדת לחדר ההלבשה שהיא בפיגור 39:47.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי
לוקח את מכבי על הגב. פארגו/אתר רשמי

רבע 3

פחות מ-2 דקות לתוך הרבע, היוונים רצו 0:6 ועלו ל-39:53, ספאחיה הזעיק פסק זמן. שתי שלשות של מכבי יצרו לרגע אשליה של התעוררות צהובה, אך האין הגנה של הצהובים איפשר לא.א.ק לעלות ל-47:62. דקות של משחק מפוזר מצד אתונה לא נוצלו על ידי מכבי, שהחטיאה כמה שלשות פנויות, כולל 'איירבול' של קלויארו, 54:65 ליוונים. מכבי שוב התקרבה, אחרי ריצת 0:7, אך שלשה של מוראיטיס רגע לפני הבאזר קבע 61:68 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4

ג'רמי פארגו לקח את המשחק עליו, חמש נקודות שלו ואסיסט לדני אבדיה קבעו שוויון 68:68. הרכז האמירקאי לא הוריד הילוך, ובדאנק מהדהד קבע 73:75 למכבי תל אביב. מכבי המשיכה לאחוז ביתרון כשאלכס טיוס קלע זריקה קשה מחצי מרחק, 77:81 שלוש דקות לסיום. שתי שלשות של פארגו, השנייה 38 שניות לסיום, השאירו את היתרון צהוב, 83:84. זריקה על הבאזר של דיאנדרה קיין לא הייתה בכיוון, המשחק הלך להארכה, 84:84.

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
דיאנדרה קיין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הארכה

היוונים פתחו טוב יותר את ההארכה, ונקודות של דושאן סאקוטה מהעונשין קבעו 85:90 לטובתם. מכבי שוב התקרבה וצימצמה להפרש של ארבע נקודות, אלא ששלשה מהפינה סידרה לאתונה יתרון נוח 89:96 דקה וחצי לסיום. שלשה נוספת של פארגו, החמישית במספר, צימקה שוב את ההפרש, אך בסיום 95:99 ליוונים.

התגובות

נבן ספאחיה אמר בסיום: "הפסדנו את המשחק, אבל אני לא יכול לבוא אל השחקנים בתלונות, הם נלחמו. לשחק עם שישה שחקנים בכירים ועוד צעירים, זה משמעותי עבורנו, למדנו מזה. אנחנו חושבים חיובי ומסתכלים קדימה אל העתיד, יש לנו הרבה כישרון ומקווה שנדע להשתמש בו בדרך הנכונה. בזבזבנו הרבה אנרגיה כי היינו בסגל חסר, שיבואו החבר'ה הנוספים נשלב את כולם לאט, כי גם שחקני הנבחרות יהיו עייפים".

ג'רמי פארגו, הבולט בשורות הצהובים, הוסיף: "לא היינו בעניינים במחצית הראשונה, אבל התאפסנו במחצית השנייה. עשינו כמה טעויות רציניות, אבל בסך הכל זה משחק שלישי. זה זמן להשתפר, להמשיך לעבוד. חסרו לנו הרבה שחקנים וזה בסדר. דני קיבל הזדמנות בגיל צעיר והוא היה מצוין. אנחנו ממשיכים לגדול. החבר'ה שחסרים הם מנוסים, הם יעזרו לנו. טורנירים מהסוג הזה הם כאבי גדילה, אנחנו רוצים להמשיך לצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully