וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת טורקיה מתלהבים מסקוטי ווילבקין: "הוא נראה בכושר נהדר"

רכז מכבי תל אביב כיכב במשחק ההכנה של טורקיה נגד צ'כיה וסחט מחמאות ממאמנו אופוק סאריג'ה: "הוא יתרום לנו המון בשני צדי המגרש". צפו במהלכים שלו משתי ההופעות הראשונות בנבחרת

קובי אליהו

כמו לא מעט קבוצות יורוליג, גם מכבי תל אביב נאלצת להתכונן לפתיחת העונה בסגל חסר בשל חלון משחקי הנבחרות במסגרת מוקדמות אליפות העולם. למזלה נציגיה בנבחרות השונות נראים בכושר לא רע בכלל, אם לשפוט עד כה. יובל זוסמן, ג'ייק כהן ונמרוד לוי היו בין הבולטים בנבחרת ישראל בשני משחקי ההכנה הראשונים, וגם סקוטי ווילבקין שמייצג את נבחרת טורקיה נראה בכושר טוב יחסית לשלב כה מוקדם של ההכנות.

הגארד היקר ביותר בסגל של מכבי תל אביב ערך אמש ושלשום את משחקיו הראשונים במדי טורקיה, שמשתתפת בימים אלה בטורניר מרובע בהמבורג: במשחק הראשון מול גרמניה רשם ווילבקין 10 נקודות וחילק שני אסיסטים, לפני שנפצע קלות ולא שיחק ברבע האחרון (טורקיה ניצחה 79:100), ובמשחק השני הוא כבר פרח עם 24 נקודות ו-4 אסיסטים מול צ'כיה (טורקיה ניצחה 80:89).

אחרי המשחק אתמול התייחס מאמן טורקיה אופוק סאריג'ה לווילבקין, שקיבל אזרחות בחודש יוני והחליף את המתאזרח הקבוע בשנים האחרונות בובי דיקסון. "הוא נראה בכושר נהדר. אני שמח מאוד שהוא חלק מאיתנו, ובטוח שהוא יתרום לנו המון בשני צדי המגרש", אמר המאמן.

ווילבקין הספיק כמובן לנחות בישראל ולערוך מספר אימונים מצומצם עם מכבי תל אביב לפני שהצטרף למחנה הטורקי. כבר עם נחיתתו בישראל הבטיח ווילבקין ש"עבדתי הקיץ יותר מאי פעם, ואני בטוח שייראו את התוצאות". עכשיו הוא יצטרך להוכיח זאת בנבחרת טורקיה.

צפו במהלכים של ווילבקין מול צ'כיה

צפו במהלכים של ווילבקין מול גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully