וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון במסע"ת: "תפקידנו הוא להתחבר כקבוצה ועוד נעשה את זה"

16.9.2018 / 14:10

המאמן דיבר לקראת הפועל חיפה (ב', 21:00, ספ' 5). אלו מסכים לעזוב את באר שבע רק אם יימכר, בעוד בית"ר מעדיפה לשאול אותו לעונה ולקבל אופציית רכישה. עוז ראלי חתם בקבוצה

מערכת וואלה!

על רקע ההתעניינות מצד בית"ר ירושלים, דור אלו הבהיר להנהלת הפועל באר שבע: מוכן לעבור קבוצה רק בתנאי שאמכר ולא אושאל. המגן אף הבהיר בשיחות פנימיות גם לא יסכים לעבור בהשאלה גם אם ייאלץ לשבת ביציע.

בבית"ר רוצים את אלו, אך לא מתכוונים לשלם עליו סכומים גבוהים ומעדיפים לקבל אותו בעסקה של השאלה עם אופציה לרכישה בסיום העונה. במהלך היום יתקיימו שיחות בית הצדדים שלאחריהן אפשר יהיה לדעת לאן הרוחות נושבות. כך או כך, בית"ר החתימה היום את עוז ראלי.

עוד בנושא

לוזון לחוגג: "גם תמורת ורד, אינברום, וקלטינס לא אשחרר את בניון"
דן איינבינדר חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים, ייפתח מול הפועל חיפה?
מחצית מכרטיסו של אריק סאבו יישאר אצל בית"ר ירושלים: פרטי העסקה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע דור אלו. יוסי ציפקיס
ההתעקשות תשתלם לו? דור אלו/יוסי ציפקיס

במקביל, בית"ר מנסה לצרף ברגע האחרון חלוץ נוסף. במועדון לא אהבו את ההתנהלות של בן שהר וירדו ממנו, וכעת שוקלים לפנות למכבי נתניה בנוגע לשובל גוזלן. כמו כן, בבית"ר לא פוסלים אפשרות שאם לא יימצא חלוץ ראוי ישתמשו בינתיים בז'אורז'יניו, ואולי אף יזמנו להתרשמות שחקנים חופשיים לאחר סגירת החלון.

מחר (שני, 21:00, ספורט 5) תתארח בית"ר אצל הפועל חיפה, בתקווה להשיג נקודות ראשונות העונה. דן איינבינדר ערך אתמול אימון בכורה והוא עשוי לפתוח ב-11. גיא לוזון לא תרגל הרכב ונראה שהוא רוצה לשמור על מתח מסויים בין השחקנים, אחרי שגם בתרגולים במהלך השבוע הוא הרבה לעשות שינויים. גם דודו גורש ושמואל שיימן צפויים לערוך הופעת בכורה.

המאמן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "המצב הוא נתון. אנחנו קבוצה שפורקה לפני חודש ועכשיו מורכבת מחדש. אנחנו עוברים תהליך שכל קבוצה אחרת בליגה עברה לפני חודש וחצי. עדיף את המצב הזה על המצב שיכול היה להיות אם משה חוגג לא היה מגיע. מי שרוצה להפיל עליי את כל מה שקרה בשלושה חודשים האחרונים לבית"ר ירושלים, שירגיש בנוח עם זה. אני לא מתעסק עם זה. אנחנו לא חושבים על הפסדים או על דברים בצורה שלילית. רוצים לבוא עם ההרכב הכי טוב, בצורה הכי טובה ולנצח. אני לא אחשוף את ההרכב לתקשורת. יש לנו שחקנים טובים. תפקידנו הוא לחבר את השחקנים לקבוצה ואנחנו נעשה את זה. אנחנו לא צריכים לדבר, אנחנו צריכים לעשות".

על איתמר ניצן אמר: "לא שמעתי על הודעה שהוא עוזב, אז זה אומר שהוא נשאר". על טל בן חיים: "כמאמן יש לי את הזכות המלאה לתרגל הרכבים כאלה ואחרים. עוד לא החלטתי מה יהיה הרכב, וכולם ידעו מה יהיה ההרכב מחר". על שחרורו של אריק סאבו והגעתו של דן איינבינדר: "באר שבע רצתה את סאבו, אנחנו רצינו את איינבינידר, וזה היה סוג של טרייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully