וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "לא הסתרתי את הרצון שלי לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים"

16.9.2018 / 17:51

קשרה של מכבי פתח תקוה כתב פוסט אינסטגרם ואישר שרצה לעזוב לבירה: "לאחר שלא נמצא שחקן מתאים שיחליף אותי, אני ואבי לוזון החלטנו שאשאר. מודה לשני המועדונים על המאמץ"

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נשאר בפתח תקוה. יוסי בניון/ברני ארדוב

זה לא סוד שיוסי בניון היה מחוזר בימים האחרונים על ידי בית"ר ירושלים. הערב (ראשון) קשר מכבי פתח תקוה עשה סוף לשמועות בפוסט אינסטגרם שכתב ובו הוא הצהיר כשכתב: "רגע של כנות.. בימים האחרונים מאז ההצעה של בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה לא הסתרתי את הרצון שלי לסיים את הקריירה בבית"ר ירושלים לא חושב שצריך להסביר לאף אחד למה. בשיחות אישיות ודיונים ביחד עם אבי לוזון הוחלט שאני יוכל לעבור רק במידה ויגיע שחקן אחר שמתאים".

"לאחר שלא נמצא שחקן מתאים שיחליף אותי לשביעות רצון של המועדון הוחלט שאשאר בקבוצה, אני מכבד את רצונם ואין לי שום רצון לפגוע במועדון שתומך בי ונותן לי את הבמה להצליח. אני באמת מאמין שמה שצריך לקרות קורה ועוד יקרה, אני רוצה להודות ל-2 המועדונים על המאמץ ,ההבנה ובעיקר הרצון. אני מחויב ומסור לחברים בקבוצה שלי, לצוות המקצועי ולא פחות למטרות וליעדים שהצבנו לעצמנו. חשוב לי להגיד דבר אחרון אני רוצה להעביר מסר לאותם אנשים שעוטפים אותי באהבה ורצו שנהיה ביחד. עברתי בהרבה במקומות בחיים, הייתי למעלה והייתי למטה אבל שום דבר לא מובן מאליו ולא אשכח לכם את זה. שלכם, יוסי".

אבי לוזון מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מסר חד וברור. אבי לוזון/קובי אליהו

במכבי פתח תקוה קיוו להוליך את טבלת ליגת העל בתום המחזור השלישי, אבל היכולת של הפועל חדרה תפסה גם את החבורה של אלישע לוי לא מוכנה. לוזון עצמו נכנס בסיום לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "כל הכבוד לחדרה, על איך שהם רצים ונלחמים". המסר של לוזון חלחל היטב לשחקנים שאמרו אתמול: "הזהירו אותנו שקבוצות אחרות זלזלו והפסידו. פתחנו לא טוב את המשחק ונגררנו לקצב שלהם. יש לחדרה זרים איכותיים, היא תעשה צרות לעוד הרבה קבוצות בליגה".

בגזרת דור אלו עדיין אין שינוי. בית"ר ירושלים רוצה אותו מאוד, גם בפתח תקוה הבהירו לו כי ישמחו לראות אותו בקבוצה ובמקרה כזה ייתכן שישחררו את עודד אלקיים לבית"ר ירושלים. האחרונה הבהירה לסוכניו של אלו כי אם לא יגיע היא תצרף מיידית את עוז ראלי. אלו עצמו הבהיר אתמול באמצעות סוכניו לברקת כי בכל מקרה לא יסכים לעבור בהשאלה ונראה כי העניין סביבו יימשך עד מחר, שעות לפני סגירת החלון. חביב חביבו שלא שותף אתמול לא נמצא בכושר משחק וייקח לו מעט זמן להיכנס לכושר. במועדון פרגנו לגידי קאניוק ולידור כהן על המהלך שהוביל לשער השוויון. מנור סולומון ייעדר גם השבוע מאימונים ויחזור רק לאחר המשחק מול מכבי חיפה.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה סיימה ב-1:1 מול הפועל חדרה
אלישע לוי מתוסכל: "התיקו משקף את המשחק"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה סיימה ב-1:1 מול הפועל חדרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully