וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "יהיה עלינו הרבה לחץ, אם נישאר בליגה נחגוג"

15.9.2018 / 21:04

מאמן הפועל חדרה נשאר צנוע אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה: "אנחנו יודעים את מקומנו ולא ניסחף". עמאש, שכבש את השער של קבוצתו: "אני מבסוט". אלישע לוי: "התיקו משקף את המשחק"

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
נשאר צנוע. אביטן/ברני ארדוב

הפועל חדרה נעצרה הערב (שבת) עם אובדן נקודות ראשון לעונת 2018/19. הקבוצה של ניסו אביטן עלתה ליתרון בדקה ה-64 בחוץ מול מכבי פתח תקוה, אבל שער של גידי קאניוק הטוב בדקה ה-85 קבע חלוקת נקודות די מוצדקת במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

עוד בנושא:

שער של קאניוק קבע 1:1 בין מכבי פתח תקוה להפועל חדרה
מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל רעננה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אלישע לוי/ברני ארדוב

מאמן חדרה ניסו אביטן אמר אחרי המשחק: "זה קצת מאכזב אבל לא נורא, זו ליגה ארוכה וצריך לאסוף נקודות. אנחנו יודעים את מקומנו ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו. אנחנו מועדון מאוד צנוע ומאוד חם ואוהב ומחבק שנותן הרבה הזדמנויות לשחקנים צעירים, וקשה לראות את זה בכדורגל שלנו. אם בסוף התהליך הזה זה יצליח, יהיה זה מקור גאווה למועדון. יהיה עלינו הרבה לחץ העונה. אם נישאר בליגה, נחגוג".

כובש השער של חדרה, סלים עמאש אמר: "לא רק אני רצתי, כולם רצים כמו שאני רץ, עובדים קשה ורוצים להביא תוצאות טובות. אני מבסוט מאוד בליגת העל, שער בכורה בליגת העל. ביאס אותנו מאוד שספגנו שוויון".

מאמן מכבי פתח תקוה אלישע לוי אמר בסיום: "כדורגל זה עניין של מומנטום, תיקו זה משקף. הם עלו ליתרון, אנחנו רדפנו אחריהם וחזרנו. יכולנו גם לנצח. מה שאני לוקח חוץ מהנקודה זה את האופי שלנו. אנחנו לא עוזבים אף פעם את המשחק, בכל מחיר ובכל מצב אנחנו נלחמים עד הסוף. אנחנו לא מרוצים מנקודה. כששיחקנו עם שלושה בלמים נראינו טוב בהגנה, הנענו את הכדור טוב, אבל לא היה לנו מחץ. בגלל הרצון לנצח, עשיתי שינוי. היינו אחר כך יותר חשופים וחדרה הגיעה ליותר הזדמנויות. מה שחשוב הוא שנאבקנו עד הסוף". על בניון: "אני לא יודע, יוסי שחקן מנוסה מאוד שעשה את המיטב כמו שהוא עושה תמיד. עשיתי שינוי ואני חושב שהקבוצה הלכה יותר קדימה ויכולנו גם לנצח. יוסי עשה את כל מה שהוא יכול היה. אנחנו מנסים לשחק כדורגל איכותי ואני מקווה שעד שחביבו ייכנס לעניינים ויוסי ולידור וגידי ואחרים, נראה קבוצה שמשחקת כדורגל ומנסה לכבוש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully