וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חילצה 2:2 בחוץ מול קון, 1:1 למונאקו אצל טולוז

ארבעה ימים לפני המפגש עם מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, הקבוצה של ברונו ז'נסיו ניצלה מהפסד שלישי רק בזכות שער של המגן השמאלי פרלאן מנדי (89). טילמאנס כבש שער יפהפה

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

בזמן שפריס סן ז'רמן מטיילת בליגה הצרפתית עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים, הטוענות לכתר ממשיכות לאבד נקודות. הערב (שבת) ליון סיימה ב-2:2 בחוץ מול קון, רק הודות לשער שוויון של פרלאן מנדי בדקה ה-89, ואילו מונאקו הסתפקה ב-1:1 בטולוז.

עקבו אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פרלאן מנדי שחקן ליון. AP
כיפר על הטעות בפנדל. פרלאן מנדי/AP

קון - ליון 2:2

משהו לא טוב עובר על ליון. ארבעה ימים לפני המשחק הראשון בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, הקבוצה של ברונו ז'נסיו הייתה קרובה להפסד שלישי וניצלה ממש ברגע האחרון. נביל פקיר אמנם כבש שער יפה בכדור חופשי בדקה קריטית, הדקה ה-45, אבל קון לא התייאשה. קלודיו בובו עבר את השוער בדקה ה-53, הוכשל ברחבה על ידי פרלאן מנדי ודייק מהנקודה הנבלה. אלכסנדר ג'יקו הורחק אחרי שתי דקות בגלל הרמת רגל לפניו של פקיר, אבל למרות זאת המארחת הפכה עם כדור חופשי של פייסל פאז'ר, אותו נגח פנימה הקפטן פרינס אוניאנגה. מנדי כיפר על הטעות שלו בפנדל והציל את ליון עם בעיטה מפתיעה ברגל ימין אל הרשת בדקה ה-89. בתוספת הזמן נותרה קון בתשעה שחקנים, לאחר שהמחליף באיסמה סאנקו נגח ברפאל וראה אדום ישיר.

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את סנט אטיין

לכתבה המלאה

טולוז - מונאקו 1:1

הקבוצה מהנסיכות עדיין מתקשה להתרומם והפעם איבדה נקודות אצל טולוז, שפתחה את העונה היטב. יורי טילמאנס הפציץ למשקוף ופנימה בדקה ה-56 והשופט נעזר בטכנולוגיית קו השער כדי לקבוע שהכדור נכנס. ארון לייה איסקה בן ה-20 איזן בדקה ה-79 וחתם את התוצאה.

אמיין - ליל 3:2
לאמיין: רפאל קורזאבה (79), סמאן קודוס (90+2). לליל: ניקולא פפה (45 בפנדל, 56 בפנדל, 76)

מונפלייה - שטרסבורג 0:1
למונפלייה: דמיאן לה טאלק (50)

דיז'ון - אנז'ה 3:1
לדיז'ון: ווסלי סעיד (13). לאנז'ה: סטפן בהוקן (20), פלביאן טט (29), בפטיסט סנטמריה (38)

  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • קון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully