וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את סנט אטיין

הקבוצה מעיר האורות, שחושבת בעיקר על ליגת האלופות, התייצבה בהרכב חסר אך לא התקשתה להביס את היריבה ושמרה על מאזן מושלם. דראקסלר (22), קבאני (51), די מריה (76) ודיאבי (84) כבשו

יוליאן דראקסלר, שחקן פ.ס.ז'.. רויטרס
יוליאן דראקסלר חוגג/רויטרס

שני משחקים פתחו הערב (שישי) את המחזור החמישי בליגה הצרפתית: האלופה פ.ס.ז' הביסה 0:4 את סנט אטיין ושמרה על מאזן מושלם. ניס ללא מריו באלוטלי הפצוע השיגה 1:2 דרמטי על ראן.

פ.ס.ז' - סנט אטיין 0:4

האלופה המכהנת ממשיכה לדרוס בקלילות את הליגה הצרפתית. החבורה של תומאס טוכל שמרה את כוכביה הגדולים למפגש עם ליברפול באמצע השבוע התייצבה מול סנט אטיין ללא ניימאר, בופון ואמבפה המורחק ובכל זאת לא התקשתה להשיג ניצחון חמישי רצוף מתחילת העונה. יוליאן דראקסלר הגרמני כבש את הראשון בדקה ה-22 לאחר שהשתלט בתוך הרחבה על כדור ששיגר לעברו מרקו וראטי והמשיך בנגיחה פנימה. בדקה ה-51 השופט הורה על הנקודה הלבנה ואדינסון קבאני כבש את השני של הקבוצה מעיר האורות. לקראת סיום המשחק גם אנחל די מריה (76) ומוסא דיאבי בן ה-19 (84) הצטרפו לחגיגה. עבור סנט אטיין זה היה הפסד בכורה העונה (מאזן של ניצחון, שלוש תוצאות תיקו והפסד). שחקני סנט אטיין שיחקו עם חולצות עם שמו של ווילאם גומיס, שחקן קבוצת המילואים של המועדון שנהרג השבוע בתקרית ירי.

קיליאן אמבפה, ניימאר, שחקני פ.ס.ז'. רויטרס
ניימאר וקיליאן אמבפה ביציעים/רויטרס

ניס - ראן 1:2

ניס ללא מריו באלוטלי הפצוע השיגה ניצחון שני רצוף באופן הכי דרמטי שרק אפשר עם שער ניצחון רגע לפני הדקה ה-90. עבור ראן מדובר בהפסד שני העונה ואכזרי במיוחד. בדקה ה-23 בנז'מן בוריז'ו החמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות ראן, שבכל זאת עלתה ליתרון שלוש דקות מאוחר יותר אחרי שער עצמי אומלל של מלאנג סאר. בדקה ה-77 אלן סן מקסימן התמקם היטב ברחבה ושלח את פנימה את השוויון. שער הניצחון של ניס הגיע בדקה ה-89 אחרי שפייר לס מלו הניף רגל על סף הרחבה ובעט לרשת הגבוהה. הבעיטה הזאת הייתה שווה שלוש נקודות. כעת שתי הקבוצות צמודות זו לזו במרכז הטבלה עם שבע נקודות כל אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • פ.ס.ז'
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully