וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי אשדוד הביסה את מכבי חיפה 58:81

14.9.2018 / 16:33

טבילת אש ראשונה מוצלחת לצהובים, שהסתדרו ללא שני זרים והמאמן בראד גרינברג מול היורדת המבטיחה מליגת העל. לנדון מילבורן בלט עם 19 נקודות

ברני ארדוב

משחקי ההכנה לקראת עונת 2018/19 ממשיכים, כשגביע ווינר ייצא לדרך בעוד פחות משבועיים והיום (שישי) ערכה מכבי אשדוד את משחק האימון הראשון שלה לקראת העונה הקרובה עם ניצחון ביתי משכנע 58:81 על מכבי חיפה, שירדה בתום העונה שעברה מליגת העל.

מי שהדריך את אשדוד במשחק היה עוזר המאמן דני גוט, בשל העובדה שהמאמן הראשי בראד גרינברג נמצא עדיין בארצות הברית לרגל חתונת בנו. מי שעוד לא נמצא בארץ הם שניים מהזרים של אשדוד - פול סטול שנמצא עם נבחרת מקסיקו וליס שושי שנמצא עם נבחרת קוסובו. מנגד, חיפה שנחשבת אחת המועמדות הבולטות לעלייה מהלאומית, לא הרשימה במבחן הראשון שלה. הירוקים ייצאו בקרוב למסע משחקים נוסף בארצות הברית מול קבוצות ה-NBA.

לנדון מילבורן הוביל את קלעי אשדוד עם 19 נקודות והזר השני מארק טולפסן הוסיף 16. עוד קלעו באשדוד: תום מעיין וג'ייק פמברטון 11 כל אחד, אוראל לב 8, אייזיק רוזפלט ועידו פליישר 5 כל אחד, ספנסר וייס וג'וג'ו פאלאס 3 כל אחד. הרבו למכבי חיפה: דניאל קופרברג 15, אנתוני פישר 11.

עוד בנושא:

הפועל אילת והפועל תל אביב יפגשו בגמר הטורניר ע"ש אודי סגל ז"ל
הפועל חולון ניצחה 64:72 את הפועל ירושלים במשחק אימון, ניצחון גם לראשל"צ
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דני גוט עוזר מאמן נבחרת הנוער. מגד גוזני
עמד על הקווים. גוט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully