וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סיידובה סומא חתם לעונה במכבי חיפה

14.9.2018 / 17:00

הקשר מגינאה השלים את מעברו מפרטיזן בלגרד לירוקים מהכרמל. הוא הושאל למכבי חיפה עד תום העונה עם אופציה להארכת ההתקשרות בשלוש שנים נוספות. סומא ירוויח כ-45 אלף יורו בחודש

אדריאן הרבשטיין

הקשר מגינאה סיידובה סומא חתם היום (שישי) רשמית בשורות מכבי חיפה. סומא עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לעונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. הירוקים שאלו את החלוץ עד תום העונה מפרטיזן בלגרד ולהם הזכות להאריך את ההתקשרות בשלוש שנים נוספות. סומא ירוויח סכום של 45 אלף יורו לעונה. על פי ההסכם עם פרטיזן בלגרד, סומא יסכים לדחות עד לקיץ הבא תשלום חוב של כ-200 אלף יורו, אותם לא שילמה הקבוצה הסרבית מאז העונה שעברה. המעבר התאפשר בזכות הסכמה זו של הקשר הגינאי. בסרביה דווח אתמול כי במידה ומכבי חיפה תרצה לרכוש את השחקן היא תשלם כמחצית משווי השוק שלו שייקבע רק בסיום העונה.

עוד בנושא
התקדמות משמעותית במו"מ בין הפועל שבע ומכבי נתניה על דיא סבע
מחצית מכרטיסו של אריק סאבו נשארת אצל בית"ר ירושלים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

סיידובה סומא, שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ירוק חדש. סיידובה סומא/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

בעניין אחר, ז'ורז' מאנג'ק ערך אימון כמעט מלא אתמול ואמור להיכלל בסגל למשחק מול בני יהודה. היום תשוב הקבוצה לאימונים והקשר הקמרוני כבר אמור לערוך אימון מלא. מאנג'ק התראיין לאתר הרשמי של המועדון, ואמר: "שמעתי שאנו משחקים נגד בני יהודה שבשנים האחרונות עשתה לנו לא מעט בעיות - 'הכבשה השחורה' של המועדון. שחקנים מדברים על זה ואנחנו עובדים לקראת המשחק. זו קבוצה טובה ולא יהיה לנו קל". הקמרוני גם מתלהב מהקהל הירוק ומרוצה מההשתלבות שלו בקבוצה. "ההרגשה מעולה. יש פה אנשים טובים. הצוות המקצועי נהדר ועובד קשה. חבריי לקבוצה מאוד חברותיים ולכן אני מאוד שמח להיות פה. לפני שהגעתי לכאן קיבלתי המון הודעות מאוהדים, ולכן הבחירה להגיע לכאן הייתה קלה עבורי. זה בלתי ייאמן. אני מקווה שהכל יהיה טוב גם בעתיד".

עדכון ראשון: 07:44

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר סיכם על חזרתו עם חוזה לשלוש שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully