וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון הייוורד: "אני כשיר ב-100%, מחכה כבר למשחק הפתיחה"

הפורוורד של בוסטון, שנפצע כבר אחרי חמש דקות בבכורה שלו אשתקד, חזר לאימונים ודיבר לקראת מחנה האימונים: "אני מלא אמונה בקבוצה שלנו", על הפציעה: "עדיין לא צפיתי בה, אני אחרי זה"

גורדון הייוורד בוסטון סלטיקס. AP
הייוורד מתראיין/AP

כמה חסר מזל היה גורדון הייוורד בעונה שעברה. הפורוורד בן ה-28, שעבר מיוטה לבוסטון בקיץ שעבר, נפצע בברך כבר אחרי חמש דקות במשחק הבכורה שלו מול קליבלנד וגמר את העונה באותו רגע. הלילה (בין חמישי לשישי) חזר מספר 20 בירוק למתחם האימונים על שם רד אורבך וסיפר לתקשורת שהוא כשיר ב-100% וכבר החל להשתתף במשחקי 5 על 5 עם חבריו לקבוצה לקראת מחנה האימונים שצפוי לסגנית אלופת המזרח בסוף החודש.

"אני יכול להגיד שבעיקרון אני כשיר ב-100%", אמר הייוורד לתקשורת, "יש דברים מסוימים שלצערי ייקחו קצת זמן כי מבחינת כדורסל אני עדיין לא ב-100%, אחרי הכול לא שיחקתי במשך שנה. אני מנסה לחזור לעצמי ולדאוג לדברים האלה. הצעד האחרון מבחינתי בכל הנוגע לפן הפיזי זו מעט נפיצות, האקסטרה כוח הזה. זה הדבר שייקח לי הכי הרבה זמן עד שאשחזר. אבל אני באמת מרגיש טוב מאוד. זה כל כך כיף שאני מסוגל לשחק שוב ומתאמן עם החברים שלי. השבועיים האחרונים והחודש שעוד צפוי לנו עד פתיחת העונה הם תקופה שאנסה לחזור למשחק, לקצב, לתזמון ולכל הדברים האלה. אבל זה באמת מרגיש טוב".

עוד בנושא:

נוביצקי מתרגש: "דונצ'יץ' כישרון גדול, יהיה מעניין לראות אותו"
ראסל ווסטברוק נותח וצפוי להיעדר ממשחק הפתיחה מול גולדן סטייט
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

גורדון הייוורד בוסטון סלטיקס. AP
רק תהיה בריא. הייוורד/AP

הייוורד הרחיב ודיבר על הפציעה: "אני חושב שברגע שאתה עובר תהליך כזה, אתה מגלה שאם אתה רוצה לחזור להיות השחקן שהיית, זה לוקח הרבה מאמץ. אני חושב שאתה מוצא את המאבק בתוך עצמך כי אתה קם בכל בוקר ואומר 'אוי, הנה זה שוב חוזר'. עוד יום בו אני נוסע, קר בטירוף כאן בבוסטון, מתחת לאפס מעלות ואני חוזר למתקן האימון בזמן שהקבוצה בלוס אנג'לס או מיאמי או מה שזה לא יהיה ומשחקת. אני במקביל לכך מבצע תרגילי אימון על רגל אחת וזורק כשאני יושב על כיסא. העובדה שיכולתי לעשות את זה בכל יום ובכל יום להשתפר בזה קצת ולאט לאט לצאת מהכיסא ופתאום אני יכול לעמוד ולקלוע, עכשיו אני גם יכול לכדרר ולזרוק וזה היה תהליך ארוך. זה היה תהליך ארוך ומסע קשה. אני עדיין לא מוכן, אבל אני שמח שמצאתי בי את יכולות הלחימה האלה".

הייוורד אמר שהוא לא מתכוון לצפות בווידאו של הפציעה שלו: "לא צפיתי בזה. גללתי למטה באינסטגרם, אתם יודעים איך זה היום ברשתות החברתיות, ראיתי את זה בהיזן שלי קצת, אבל לא צפיתי בווידאו. אני לא מתכנן לצפות בווידאו. אני מתקדם, עברתי את זה". הייוורד אמר שהוא מתכנן להיות במשחק הפתיחה של הסלטיקס מול פילדלפיה: "ב-100% אני מצפה להיות שם. בשביל זה אני עובד כל כך קשה, כדי למצוא את הקצב. אין כמו לשחק 5 על 5, אז לשחק משחקי הכנה ואז את הדבר האמיתי זו העבודה הכי טובה שאני יכול לעשות. לצפות בחברים שלי עושים עבודה יפה כל כך בעונה שעברה נתן לי המון אמונה בקבוצה שלנו ובמה שהיא מסוגלת לעשות. יש לנו עומק רציני בקבוצה וזו הולכת להיות שנה כיפית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully