וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "לוקה דונצ'יץ' כישרון בלתי רגיל, יהיה כיף לראות אותו"

הגרמני התמוגג ממה שראה עד כה באימוני דאלאס מילד הפלא: "הוא מסר מעל הראש, בין הרגליים, לא האמנתי לדברים שהוא עושה בגיל 19". פול פירס טוען: אנתוני דייויס עשוי להגיע ללייקרס

אימג'בנק GettyImages

בשנים האחרונות, העתיד של דאלאס היה נראה עגום משהו, אך עושה רושם שכל זה הולך להשתנות עם תחילת העונה הקרובה, שתהיה הראשונה של לוקה דונצ'יץ' בליגה הטובה בעולם. הציפיות מילד הפלא הסלובני לא יודעות גבולות - רבים מאמינים כי ביכולתו להפוך לאחד האירופאים הגדולים בתולדות ה-NBA, ואם כך, הרי שלא יכול היה לבקש מורה יותר טוב מדירק נוביצקי.

בינתיים, הגרמני הוותיק מאוד התלהב ממה שראה. "אני יכולתי לקלוע קצת בגיל 19, אבל מעולם לא היה לי את ראיית המשחק, את החכמה ואת הדברים שהוא מביא לפרקט", אמר הפורוורד הוותיק, שהגיע לליגה לפני 20 שנה. "הצורה בה הוא קורא את הפיק אנד רול - אם אתה הולך מלמטה, הוא זורק. אם מלמעלה, הוא שומר שלא תגיע אליו, כמו כריס פול והחבר'ה האלה. הולך להיות מאוד כיף לראות אותו משחק".

דונצ'יץ' נבחר במקום השלישי של הדראפט האחרון על ידי אטלנטה, ומיד הועבר בטרייד לדאלאס. "אני לא רוצה לשים עליו יותר מדי לחץ", אמר נוביצקי, אך התקשה לעצור את עצמו. "הוא מגיע ממדינה אחרת, אני עברתי דבר דומה לפני 20 שנה. זה קשה להתרגל להרבה דברים: לגור במדינה אחרת, תרבות אחרת, משחק אחר, אימון אחר, סגנון אחר. לי לקח שנה שלמה, העונה הראשונה שלי היתה קשה מאוד. נעשה כל מה שאפשר כדי לעזור לילד הזה להתפתח וליהנות וללמוד, כדי שנראה את הטוב ביותר ממנו בעוד כמה שנים. הוא כישרון בלתי רגיל".

בינתיים, כאמור, נוביצקי אהב מאוד את מה שראה באימונים. "הוא היה כאן שבוע, עבד קשה מאוד. הוא מדהים עם הכדור יחסית לשחקן בגודל שלו. הוא מסר מעל הראש, בין הרגליים, לא האמנתי לדברים שהוא עושה בגיל 19. לא ייאמן. הוא הולך להיות נהדר עבורנו להרבה מאוד זמן".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ראסל ווסטברוק עבר ניתוח בברכו וצפוי להיעדר ממשחק הפתיחה מול גולדן סטייט
מחכים למשיח: הניקס מתכוננים לעונה נטולת ציפיות, עם מבט לקיץ הבא

מאז בחר לברון ג'יימס לחתום בלוס אנג'לס לייקרס, חזרה הקבוצה מעיר המלאכים להיות אחת המדוברות בליגה, ואחד היעדים הבולטים עבור שחקנים חופשיים וכוכבים ממורמרים. שם נוסף שהוזכר כעת כמישהו שעשוי להצטרף לקינג ג'יימס בהוליווד הוא זה של אנתוני דייויס, שסיפק עונה מופלאה אשתקד אך גם בעונה הקרובה לא אמור לאיים על פסגת המערב בניו אורלינס.

"אם הדברים לא יילכו כמו שצריך בניו אורלינס והם יהיו סביב מאזן של 50% ולא ייראו טוב, בוסטון והלייקרס ירדפו אחריו", אמר פול פירס, שחקן העבר של הסלטיקס וכיום פרשן ב-ESPN. "אני חותם על כך. עד סוף השנה הוא לא יהיה בניו אורלינס. אם הם לא ישחקו טוב, הוא לא יהיה שם גם בסוף שבוע האולסטאר".

הדברים הללו מגיעים בין היתר לאחר שדייויס נפרד מסוכנו, ועל פי שמועות עשוי לחתום אצל סוכן העל ריץ' פול - שהוא, כידוע, גם סוכנו של לברון ג'יימס. "אין אדם טוב ממנו להביא אותו ללייקרס", הוסיף פירס. "הוא פחות או יותר שולט בשוק. אנשים רצים כדי להיות מיוצגים על ידו. זה מקרה קלאסי, ב-NBA לעתים קורים דברים שאנחנו לא יודעים. משהו קורה".

עוד באותו נושא

מחכים למשיח: הניקס מתכוננים לעונה נטולת ציפיות, עם מבט לקיץ הבא

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
בקרוב ביחד? לברון ודייויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully