וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העירייה מרגיעה: אצטדיון בלומפילד יהיה מוכן לעונת המשחקים 2019/2020

בצל שמועות על עיכובים במועד סיום העבודות וחילופי דברים עם מכבי תל אביב והמנכ"ל בן מנספורד, הוציאה העירייה הודעה לפיה האצטדיון יהיה ערוך ומוכן כבר לעונה הבאה, כפי שנקבע מראש

באדיבות דוברות עיריית תל אביב

אצטדיון בלומפילד יהיה ערוך ומוכן לעונת המשחקים 2019/2020, כך הודיעה היום (חמישי) עיריית תל אביב, לאור השמועות על עיכובים במועד גמר העבודות. מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, התבטא חודש שעבר בעניין ואף רמז כי מכבי עשויה לחפש אלטרנטיבות אחרות בשל אי המענה של העירייה, שהודיעה על הקפאת המשא ומתן בעניין עד קיומם של הבחירות המוניציפליות.


עוד בנושא
בן מנספורד לרון חולדאי: "נתחיל לחפש אלטרנטיבות לבלומפילד"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי עם אצטדיון בלומפילד העובר שיפוץ. קובי אליהו
העירייה תעמוד ביעד? רון חולדאי/קובי אליהו

בהודעה שהוציאה דוברות העירייה נמסר כי בכל יום עובדים מסביב לשעון באתר 300 פועלים ו-20 מהנדסים. האצטדיון נבנה במקביל על כל חלקיו כולל הצדדים החיצוניים, היציעים, חדרי ההלבשה ומבנה האצטדיון הפנימי. תכנון האצטדיון כולל שיפור זוויות הראייה, זרימת קהל טובה ובטיחותית, עמדות צילום, אולפנים לשידורי טלוויזיה, מערכות תאורה, חדרי בקרה ואזורים ייעודיים לרכבי שידור.

השדרוג יעמיד את האצטדיון בסטנדרטים המעודכנים של אופ"א, ויאפשר קיום משחקים בינלאומיים. מספר מקומות הישיבה יוגדל לכ-29,000, ולרווחת הצופים יותקנו מספר תאי שירותים רב, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה ומועדוני מנויים ל-.V.I.P . בנוסף, ע"פ דרישת הקבוצות, נוספה קומת תאי צפייה V.I.P. להודעה צירפה העירייה אף סרטון וידאו בו ניתן לראות את ההתקדמות בבניית האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully