וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הפועל תל אביב בנויה על ישראלים ולא על זרים"

המאמן דיבר במסע"ת לקראת בני סכנין (ש', 19:45, ספ' 3) והתייחס למספר הזרים בקבוצה: "הישראלים שלנו טובים מאוד. דמארי ועאבד עדיפים על זרים אחרים. אין משחקים קלים בליגה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ נגד בני סכנין במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל (שבת, 19:45, ספורט 3). מאמן האדומים, קובי רפואה, אמר: "היה חשוב לנו לצאת לפגרה עם ניצחון, הוא נתן תחושה טובה וביטחון. יש אווירה טובה, אנחנו ממשיכים לעבוד על הדברים שצריך לשפר. ב-95% מהקבוצות בארץ הזרים הם העיקר, אבל הפועל תל אביב בנויה על ישראלים ולא על זרים. כרגע יש בעיה תקציבית, אם נביא שחקנים זה רק כאלה שישדרגו אותנו וגם אם לא, נישאר עם הסגל הזה עד ינואר. הישראלים שלנו טובים. דמארי ועאבד עדיפים על זרים אחרים".

על המשחק נגד סכנין: "סכנין קבוצה טובה, אין משחקים קלים בליגה הזאת. נצטרך לבוא כל שבוע מוכנים וננסה לנצח כל משחק". על עומר דמארי אמר: "הוא יודע מה העבודה שלו ומה לעשות". דמארי עצמו אמר: "אני מרגיש טוב, מרגיש שאני חוזר לעצמי. אני רוצה להיות המנהיג וזה כבוד להיות הקפטן. יש לנו קבוצה טובה, לא כמו שהייתה לפני כמה שנים, אבל יש שחקנים טובים שיכולים לעשות דברים יפים ולהביא את הפועל תל אביב לצמרת. נבחרת? אני קודם צריך לחזור ליכולת שלי משנים קודמות".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בית"ר ירושלים הסכימה להשתתף בשכרו של ז'אורז'יניו, הפועל תל אביב עדיין מסרבת לעסקה
הפועל תל אביב הודיעה: עמנואל בואטנג נחת למספר ימי התרשמות

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
לא חושב על הנבחרת. עומר דמארי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully