וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בר טימור צפוי לשחק מול גאורגיה, גל מקל בספק גדול

13.9.2018 / 11:56

רכז הפועל ירושלים השתתף באימון הבוקר, בניגוד לקפטן הנבחרת הסובל מפציעה וככל הנראה לא יעמוד לרשות עודד קטש. תומר גינת: "מי שבריא ייתן את הגוף והנשמה כדי לנצח" (20:00, ערוץ 5)

עריכת וידאו:ניר חן

נבחרת ישראל תעלה הערב (חמישי, 20:00, ערוץ 5) למשחק הביתי נגד גאורגיה במסגרת המחזור השביעי במוקדמות אליפות העולם כשעדיין לא ברור האם לרשותו של עודד קטש יהיו 12 שחקנים כשירים. בר טימור ערך היום את אימון הבוקר וצפוי להשתלב בהתמודדות, בעוד גל מקל לא לקח חלק באימון ושיתופו במשחק מוטל בספק גדול. ג'ון דיברתולומיאו שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי שוחרר אתמול מהסגל, ואילו רפי מנקו שסובל מכאבי גב ועידן זלמנסון, לא יתלבשו. בשל המצב הרפואי המדאיג, זומן ברגע האחרון יפתח זיו, שלא היה חלק מההכנה.

בנבחרת מקווים כי לפחות אחד מבין מקל או טימור יעלה על הפרקט, שכן הקו האחורי שיישאר בהעדרם כולל רק את זיו, תמיר בלאט, גולן גוט ויובל זוסמן, ומלבד בלאט, לאף אחד מהם אין ניסיון מינימלי עם דקות משמעותיות במעמד הזה.

"יש מכת פציעות בנבחרת, אבל יש לנו משחק חשוב, מי שבריא ייתן את הגוף ואת הנשמה ונבוא לנצח", אמר תומר גינת לקראת ההתמודדות. "יש לנו משימה קשה בצבע, התכוננו לזה כל השלושה שבועות האחרונים, היינו ברוסיה מול נבחרת לא פחות גדולה, ניתן את הלב, ועם הלחימה של נבחרת ישראל אפשר לעשות את זה. תמיד אומרים שאין ואקום בכדורסל, אז כל שחקן שנפצע, יש מישהו אחר שייקח את ההזדמנות הזאת, מי שכשיר ייתן את מה שהוא יכול על המגרש".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
נבחרת ישראל: גל מקל ואיתי שגב נעדרו מהאימון לקראת גאורגיה
גיא פניני ייעדר ממשחקי הנבחרת נגד גאורגיה וגרמניה

שחקן נבחרת ישראל גל מקל עם עודד קטש. ברני ארדוב
צרות. קטש ומקל/ברני ארדוב

נבחרת ישראל מגיעה למשחק במאזן של שלושה ניצחונות מול שלושה הפסדים, אותם היא סוחבת מהבית המוקדם. היא מדורגת כעת במקום הרביעי בבית, כששלוש הראשונות מעפילות לאליפות העולם בקיץ הבא. על מנת להעפיל לאליפות תצטרך ישראל לעבור את אחת מבין גרמניה, יוון או סרביה המדורגות מעליה בהתאמה, כששתי הראשונות מחזיקות במאזן מושלם של שישה ניצחונות וללא הפסדים, והשלישית ניצחה ארבעה משחקים והפסידה פעמיים. גאורגיה ואסטוניה נועלות את הבית עם שני ניצחונות וארבעה הפסדים.

נבחרת גאורגיה הגיעה אמש לישראל, ותערוך הערב את האימון המסכם שלה ביד אליהו. הכוכב הגדול של הנבחרת טוקו שנגאליה, נעדר מכל תקופת ההכנה של הנבחרת של איליאס זורוס, והצטרף אליה לראשונה שלשום, כך שהאימון ביד אליהו יהיה הראשון שלו במדים הלאומיים בחלון זה. מלבד שנגאליה שמות מוכרים נוספים הם המתאזרח של הנבחרת, מאט ג'נינג שמשחק עם שנגאליה בבאסקוניה, ושיחק בעבר בהפועל ירושלים, והפורוורד-סנטר גיורגי שרמדיני. אחד השמות המעניינים ביותר בנבחרת הגאורגית הוא גוגה ביטדזה, הסנטר הצעיר של מגה לקס הסרבית, שנחשב לפוטנציאל על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully