וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה זועמים על ג'ון טרי: "היה מאוד עצוב לקבור אגדה כמוהו במוסקבה"

במדינה הגיבו בכעס על ההחלטה של הבלם שלא לחתום בשורות ספרטק מוסקבה, זאת למרות סיכום בין הצדדים: "הוא מנע מעצמו ומאיתנו מבוכה גדולה. האכזבה הייתה יכולה להיות עצומה"

אתר רשמי

ברוסיה זועמים על ג'ון טרי בעקבות הסירוב שלו לחתום על חוזה בשורות ספרטק מוסקבה. הבלם בן ה-37 כבר עבר בדיקות רפואיות וסיכם בשורות האדומים לשנה אך בסוף בחר לסגת מן העסקה כיוון שזה "לא הצעד הנכון".

במאמר שפורסם ב"ספורט אקספרס" הוצג טרי באופן נלעג למדי. הכותב דמיטרי זלנוב כתב: "תודה לך ג'ון שמנעת מעצמך ומאיתנו המון מצבים בהם זקנתך הייתה מביישת את נעורייך. זה היה מאוד עצוב לקבור אגדה כמוך במוסקבה. אנחנו העיתונאים עושים זאת פעמים רבות, בונים מגדלים באוויר ואחרי זה תולשים לעצמנו את השערות על זה שזה לא עובד. אתה ג'ון, היית הופך להיות למגדל שכזה. האכזבה הייתה יכולה להיות עצומה".

שוער העבר של הנבחרת הרוסית ייחס את טרפוד המעבר של טרי למתיחות הפוליטית בין רוסיה לבין אנגליה. לדברי ניגמטולין: "המעבר של טרי שטורפד הוא תוצאה של לחץ פוליטי שהופעל עליו בתוך המדינה שלו. חבל שהוא כבר לא יטעם בורשט מוסקבאי אמתי".

מי שסיכם את התחושות השליליות כלפי טרי ברוסיה הוא הקומיקאי לאוניד ברץ שהכריז: "יש ל רק דבר אחד להגיד: טרי לא הסכים להגיע? אז הוא חתיכת אידיוט".

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ג'ון טרי דחה הצעה להצטרף לספרטק מוסקבה
הסוכנות העולמית נגד סימום בספורט הודיעה שתחקור את דניס צ'רישב

שחקן אסטון וילה ג'ון טרי. רויטרס
עניין פוליטי? ג'ון טרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully