וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רליסון "מאושר". ניימאר מתוסכל: "חוסר כבוד של השופט"

חלוץ נבחרת ברזיל כבש צמד בבכורה שלו בהרכב ב-0:5 על אל סלבדור. ניימאר שבישל שלושה שערים, ספג צהוב מוטעה על התחזות והתלונן: "ביצעו עלי עבירה ובסוף אני זה שמקבל כרטיס"

AP

ריצ'רליסון לא יכול היה לחלום על הופעת בכורה טובה יותר בהרכב של נבחרת ברזיל. חלוץ אברטון (השחקן הראשון בהיסטוריה של הטופיז שפותח בהרכב של ברזיל) כבש הלילה (בין שלישי לרביעי) צמד והסלסאו דילגו ל-0:5 קליל על אל סלבדור במשחק ידידות שנערך בארה"ב.

המאמן טיטה היה מאוד מרוצה מהחלוץ בן ה-21: "הוא לא מסתכל לצדדים, רק קדימה" וגם ניימאר החמיא: "ריצ'רליסון הוא אישיות. אני מברך אותו על המשחק היום ועל כך מה שהוא עשה כדי להגיע לכאן. הוא מאוד שמח בשבילו שהוא כבש וגם שיצא לנו לעשות את ריקוד היונה (צחק)".

ריצ'רליסון עצמו סיכם בלקוניות: "אני מאושר שכבשתי צמד ושהמאמן טיטה נתן לי הזדמנות. עכשיו אנחנו חוגגים ותכף אחזור לקבוצה שלי ואמשיך בעבודה הקשה".

עוד בנושא:

ספרד הביסה את קרואטיה 0:6 בליגת האומות
לואיס אנריקה: "כשספרד משחק כך, קשה לעצור אותה"
אנגליה גברה על שוויץ 0:1 במשחק ידידות

אגב ניימאר, החלוץ שכבש בפנדל (מפוקפק) אותו סחט ריצ'רליסון, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-44 אחרי מה שהשופט האמריקאי ג'איר מארופו פירש כצלילה ברחבה. ההילוכים החוזרים בטלוויזיה הראו שדווקא הייתה עבירה, אם כי ניימאר גם הגזים עם הנפילה.

ניימאר היה מתוסכל בסיום: "ראיתי את ההילוך החוזר של המהלך. לא הייתי צריך אותו כי כבר על המגרש ידעתי שזה פנדל, אבל בכל זאת רציתי לבדוק אם אני טועה. ביצעו עלי עבירה בתוך הרחבה ובסוף אני זה שספג כרטיס צהוב. זה חוסר כבוד לא רק כלפיי, אלא כלפי כל הנבחרת".

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר, סופג כרטיס צהוב. AP
"לא הייתי צריך את ההילוך החוזר". ניימאר סופג צהוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully