וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "כשנבחרת ספרד משחקת כך, קשה לעצור אותה"

מאמן לה רוחה התמוגג לאחר ה-0:6 המוחץ על קרואטיה: "נהניתי לראות את הגישה של השחקנים". מרקו אסנסיו: "התגוננו ותקפנו יחד, היה לנו משחק נהדר". וגם: השיא הספרדי והשפל הקרואטי

נבחרת ספרד פתחה את עידן לואיס אנריקה עם ניצחון יוקרתי בוומבלי ואמש (שלישי) סיפקה הצגה לאוהדיה עם 0:6 מהפנט מול סגנית אלופת העולם קרואטיה בליגת האומות. מרקו אסנסיו כיכב עם שער, שלושה בישולים ובעיטה למשקוף שהפכה לשער עצמי של השוער לוברה קאליניץ', כשגם סאול, רודריגו, סרחיו ראמוס ואיסקו השתתפו בחגיגה הגדולה באלצ'ה. כעת, שתי תוצאות תיקו יספיקו לספרדים כדי להבטיח את ראשות הבית.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מרכוס רשפורד העניק לאנגליה 0:1 ביתי על שוויץ במשחק ידידות
נבחרת ישראל הובסה 3:0 בידי צפון אירלנד במשחק ידידות בבלפסט

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. AP
אוהבים לשחק באלצ'ה. שחקני נבחרת ספרד חוגגים/AP

המספרים

* ספרד בלתי מנוצחת ב-38 משחקי הבית הרשמיים האחרונים שלה (34 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו) - מאז ההפסד 1:0 ליוון בסראגוסה ב-7 ביוני 2003.

* ספרד כבשה שישיות לרשת שתי הנבחרות האחרונות שסיימו כסגניות אלופות העולם: 1:6 מול ארגנטינה בחודש מרץ ו-0:6 מול קרואטיה.

* ספרד שמרה על מאזן מושלם של שישה ניצחונות משישה משחקים באלצ'ה, והיא לא ספגה בחמישה מתוכם.

* מרקו אסנסיו הפך לשחקן השני בעשור האחרון שמבשל שלושה שערים במשחק אחד במדי נבחרת ספרד. קדם לו נוליטו ב-2016, אבל הוא עשה את זה מול ליכטנשטיין.

* אסנסיו הוא הראשון שכובש שער ומבשל עוד שלושה במשחק של נבחרת ספרד מאז ראול נגד אוסטריה ב-0:9 המפורסם ב-1999.

* קרואטיה ספגה לראשונה בתולדותיה שישה שערים במשחק אחד וזהו ההפסד הכי גבוה שלה מאז החלה לשחק כנבחרת עצמאית ב-1990.

* זה גם ההפסד הכי גבוה של סגנית אלופת עולם מאז ה-7:0 של הונגריה מול גרמניה במשחק ידידות ב-1941. במשחק רשמי זה מעולם לא קרה

מרקו אסנסיו שחקן נבחרת ספרד חוגג עם דני סבאיוס. רויטרס
כמו ראול לפני 19 שנה. מרקו אסנסיו/רויטרס

התגובות

לואיס אנריקה סיכם את ההופעה המשכנעת של שחקניו: "קשה להתגבר על נבחרת שלוחצת כמו קרואטיה, ועובדה שהיו לה שני מצבים טובים בפתיחת המשחק, אבל לאחר מכן היינו עדיפים. כשספרד משחקת כך, קשה לעצור אותה. נהניתי לראות את הגישה של השחקנים במהלך השבוע ובמהלך שני המשחקים. אסנסיו? הוא כבש שני שערים אדירים, יש לו בעיטה יוצאת דופן, אבל גם סבאיוס וגאיה היו מצוינים בבכורה שלהם. אני שמח שעכשיו יש לנו חודש לנתח את הדברים, אבל ידעתי בדיוק לאן אני נכנס ומה הולך להיות בהמשך".

מרקו אסנסיו אמר בסיום: "אני מודע לסטטיסטיקה שלי, אבל האמת היא שהיה לנו משחק נהדר שחתם הכנה נהדרת. סיפקנו שני משחקים נהדרים, הקהל תמך בנו, היה מאוד נחמד לשחק כאן. פגשנו שתי נבחרות שהגיעו רחוק מאוד במונדיאל. המשחקים הללו היו חשובים והתעלינו לאתגר הזה. היה לנו משחק מצוין, במיוחד מבחינה קבוצתית. הגנו ותקפנו יחד".

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
מחמאות למרקו אסנסיו. לואיס אנריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully