וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ' סופג אש. דיווח: נחוש לעבור לאינטר בחלון ההעברות בינואר

כוכב קרואטיה נעלם מול ספרד, ספג ביקורת והחזיר באותו מטבע ("כל אחד שיחק בשביל עצמו"), הכחיש שהזכייה בתואר שחקן השנה מוסיפה לחץ, והצית ספקולציות חדשות. דאליץ': "לא באנו לשחק"

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה מאוכזב. AP
ערב עגום. מודריץ'/AP

התואר הנלווה "שחקן השנה באירופה" טומן בחובו לא מעט אחריות. אמש (שלישי) לוקה מודריץ' למד את זה בדרך הקשה, אחרי שרוב חצי הביקורת הופנו כלפיו בעקבות ההשפלה של נבחרת קרואטיה מול ספרד. לה רוחה רקדה עם 0:6 נפלא, בעוד סגנית אלופת העולם וכוכבה הגדול נראו חסרי אונים. כעת חתומה קרואטיה על נתון היסטורי לא מחמיא במיוחד: היא ספגה את ההפסד הכי גבוה אי פעם במשחק רשמי של סגנית אלופת עולם.

"היה משחק מוזר מאוד, קשה להסביר מה קרה", אמר מודריץ' ההמום אחרי המשחק. "ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו טוב מאוד, היו לנו שניים או שלושה מצבי הקבעה מעולים ולא כבשנו. אחרי שספגנו את השער הראשון והשני פשוט התפרקנו. כל אחד שיחק בשביל עצמו, לא עזרנו אחד לשני, היינו רחוקים זה מזה, ומול קבוצה איכותית כמו ספרד, זה מתכון קטלני".

עוד בנושא

ספרד דרסה 0:6 את קרואטיה בליגת האומות, מרקו אסנסיו חגג
לואיס אנריקה: "כשנבחרת ספרד משחקת כך, קשה לעצור אותה"

מודריץ' הוסיף שהלחץ שבא בעקבות הכתרתו לשחקן השנה של פיפ"א "לא מפריע יותר מדי, כי הדבר החשוב ביותר בשביל הוא הקבוצה. אני לא אובססיבי בשום צורה לתארים אישיים. אם לא הייתי זוכה בפרס שחקן השנה לא היה קורה שום דבר".

כך או כך, ייתכן שמודריץ' יפגוש בקרב ראש בראש את מי ששואף להתחרות איתו על תארים אישיים יוקרתיים שכאלה, כריסטיאנו רונאלדו כמובן. בתקשורת האיטלקית דווח הבוקר על עניין הדדי מחודש בין מודריץ' לבין אינטר לקראת חלון ההעברות בינואר. המטרה שמסתתרת מאחורי המעבר הפוטנציאלי - כך על פי כלי התקשורת באיטליה - היא רצון עז להתחרות עם כריסטיאנו רונאלדו בסרייה A.

מאמן קרואטיה זלטקו דאליץ' הודה ש"לא הצלחתי להכניס מוטיבציה אצל אף אחד מהשחקנים שלנו לקראת המשחק, וגם אני וגם השחקנים חייבים ללמוד מזה. זה מה שקורה כשאתה פוגש יריבה כזאת ולא בא לשחק כדורגל".

יחד עם זאת, דאליץ' אמר שהוא לא מתכוון לבצע שינויים דרסטיים בהרכב או בסגל כדי לזעזע את השחקנים. "לא אקבל החלטות פזיזות, אבל כמובן שאצטרך לבחון מחדש כעת מי יכול ללבוש את מדי הנבחרת ומי לא".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
זלטקו דאליץ' מאמן נבחרת קרואטיה. AP
אכזבה גדולה. דאליץ'/AP
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully