וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן צפון אירלנד: "ישראל לא הגנה טוב, היא פתחה לנו המון שטחים"

מייקל אוניל שיבח את שחקניו אחרי ה-0:3 הקליל, אבל גם הודה שלחולשה הישראלית יש חלק בתוצאה: "בוסניה התגוננה הרבה יותר טוב". גם בתקשורת המקומית קטלו: "ישראל נבחרת מוגבלת"

דיא סבע, ביברס נאתכו, איתן טיבי, שחקני נבחרת ישראל. GettyImages
"נבחרת ישראל חלשה ומוגבלת"/GettyImages

אחרי למעלה משנה, לצפון אירלנד סוף סוף יש ניצחון על יריבה אירופית. אמש (שלישי), באדיבותה הרבה של נבחרת ישראל החלשה, הביסה הנבחרת של מייקל אוניל 0:3 את חניכיו של אנדי הרצוג וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון מול יריבות מהיבשת הישנה, כולל הפסד 2:1 לבוסניה בבית שלושה ימים לפני כן.

בסיום שיבח מאמן צפון אירלנד את שחקניו, אבל גם הודה שלחולשה של ישראל יש חלק גדול בתוצאה. "זה קשור גם ביריבה. בוסניה התגוננה היטב מולנו, יש להם הגנה חזקה. אבל ההגנה של ישראל פתחה לנו המון שטחים ונתנה לנו מרחב פעולה", אמר אוניל.

עוד בנושא

הרצוג עדיין ללא שער זכות: נבחרת ישראל הובסה 3:0 מול צפון אירלנד
אנדי הרצוג: "מאוכזב, מחצית שנייה רעה מאוד". דאבור וטואטחה נפצעו

גאווין וייט שחקן נבחרת צפון אירלנד כובש לשוער נבחרת ישראל גיא חיימוב. רויטרס
שער ראשון 106 שניות אחרי שנכנס להופעת בכורה. גאווין וייט כובש/רויטרס

גיבור הניצחון של צפון אירלנד היה גאווין וייט, שכבש את השער השלישי בדקה ה-67, 106 שניות בלבד אחרי שנכנס כמחליף להופעת בכורה במדים הלאומיים. שחקן הכנף בן ה-22 סיפר בסיום שאימו כלל לא מעודכנת בהתרחשויות משום שהיא נמצאת בעיצומו של טיול בארצות הברית. "כשהיא תשמע שכבשתי היא תהיה בעננים", אמר וייט. "היא לא ראתה את המשחק, כך שאהיה חייב לשלוח לה סרטון עם המהלכים שלי. היא לא תאמין למה שקרה".

מייקל אוניל החמיא לוייט ואמר ש"אני מאושר בשבילו. הוא נראה חזק ומהיר, ועשה שינוי בנבחרת מהרגע שהצטרף אליה בשבוע שעבר".

בתקשורת המקומית ציינו לרעה את היכולת של נבחרת ישראל, לצד השבחים לצפון אירים. ב"ניוזלטר" נכתב ש"ישראל הציגה הגנה נרפית שאפשרה חגיגה ברחבה", וב-BBC צוין ש"הישראלים בקושי היוו איום, מדובר בנבחרת מוגבלת למדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully