וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: כדורגלן ארגנטינאי חשוד בגרימת מותם של שני בני אדם

מגן בוקה ג'וניורס לשעבר, נאוהל סראטה, דהר ברכבו ופגע במונית שנסעה לפניו. מעוצמת הפגיעה נהרגו שני נוסעים והצפי הוא לכתב אישום חמור. שיחק גם באוניון סנטה פה וגודוי קרוס

AP

טרגדיה בארגנטינה. המגן השמאלי נאוהל סראטה, אקס בוקה ג'וניורס ושחקן מוכר בליגה הבכירה, חשוד בגרימת מותם של שני בני אדם בתאונת דרכים קטלנית בבואנוס איירס. סראטה זוהה כמי שישב מאחורי ההגה ברכב שדהר בשדרות חנרל פאס בבירת ארגנטינה ופגע בעוצמה במונית. שני בני אדם שנסעו במונית, בני 54 ו-55, נהרגו.

סראטה סבל מפגיעות קלות, הובהל לבית החולים ואחרי טיפול קצר שוחרר לביתו. כעבור כמה שעות המשטרה עיכבה אותו לחקירה והוא החשוד היחיד בגרימת מותם של אותם נוסעים במונית. משטרת ארגנטינה בודקת האם הכדורגלן היה תחת השפעת אלכוהול או סמים בזמן התאונה ובכל מקרה במדינה הדרום אמריקאית כבר מעריכים שיוגש נגדו כתב אישום חמור.

סראטה בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס ושיחק בקבוצה הבוגרת בשנים 2012-2014. לאחר מכן הושאל לגודוי קרוס ובהמשך לבש גם את מדיהן של אוניון סנטה פה ואתלטיקו טוקומן. לפני כחודשיים הוא סיים את חוזהו במדי האחרונה ומאז היה שחקן חופשי.

עוד בנושא:

ארגנטינה מזועזעת: כדורגלן רצח כדורגלן אחר אחרי ויכוח בבר
ליקוי מאורו: הבגידה הגדולה של מאורו סראטה מסעירה את ארגנטינה

שחקן בוקה ג'וניורס בשנת 2013, נאוהל סראטה. AP
סראטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully