וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הפסידה 1:0 לנס ציונה, אוראל דגני שיחק 25 דקות

קפטן הפועל תל אביב שנפגע בקרסולו במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה, חזר לפעילות. אכזבה מרוג'ר, אך בהנהלה לא ששים להחליפו, אלא מעדיפים לתת את ההזדמנות לשחקני בית של המועדון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בשורות טובות להפועל תל אביב: הקפטן אוראל דגני חזר הערב (חמישי) למגרשים ושיחק 25 דקות בהפסד 1:0 במשחק אימון מול סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. דגני כזכור נפצע בקרסולו במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה ומאז הושבת ופספס את שני המחזורים הראשונים של הליגה. הבלם ערך מספר אימונים, ולאחר שעבר את טבילת האש היום במשחק בו האדומים עלו בהרכב משני, יוכל ישוב לסגל מול בני סכנין במחזור השלישי. בנוסף, האדומים מקווים כי רמזי ספורי הפצוע, שאמור לחזור בעוד כשלושה שבועות, ישוב מוקדם מהצפוי. הקשר כבר ערך אימוני ריצה והאדומים מגלים אופטימיות זהירה בעניין זה.

עוד בנושא
החתמה נוסטלגית למוליכה: דובב גבאי חתם לעונה בהפועל חדרה
הפועל באר שבע: פגישה גורלית עם שהר, האסלביינק עבר בדיקות
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. שלומי גבאי
מחפש קשר. קובי רפואה/שלומי גבאי

לצד זה, בצוות המקצועי של הפועל תל אביב עדיין מקווים להתחזק בקשר זר במרכז המגרש. האדומים יודעים כי זו נקודת התורפה של הקבוצה כרגע, וקובי רפואה היה רוצה לראות שחקן נוסף בעמדה זו. כמו כן, יש כרגע אכזבה מהיכולת של הזר רוג'ר ברנרדו שסומן כשחקן מפתח בקישור האדום. אולם, בהנהלת המועדון לא ששים להחתים קשר אחר במקומו, אלא מעדיפים שרפואה ייתן לשחקני הבית של הקבוצה, שי אליאס וניר לקס לדוגמה, את הבמה.

עוד באותו נושא

מ.ס. אשדוד: עמראן אלקרינאוי הושאל מהפועל ב"ש עד סוף העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully