וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: דובב גבאי חתם לעונה אחת

החלוץ ששוחרר מבני יהודה לפני שלושה שבועות והתאמן בשורות הקבוצה בשבועיים האחרונים, חתם ויחזק את החלק הקדמי של מוליכת הטבלה. בכך, ימשיך בדרכו של אביו ששיחק כחלוץ במועדון

דובב גבאי שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מחליף את המדים הכתומים באדומים. דובב גבאי/שלומי גבאי

החלוץ דובב גבאי, 31, חתם היום עד לסיום העונה בהפועל חדרה. גבאי, בן למשפחה חדרתית שורשית, תושב חדרה, שאביו משה ז"ל היה חלוץ בהפועל חדרה, מתאמן בשורות הקבוצה בשבועיים האחרונים וכאמור חתם על החוזה היום. גבאי מגיע לחדרה לאחר ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון ובעבר בבית"ר ירושלים, הפועל ב"ש, מכבי הרצליה, מכבי פ"ת ובני יהודה.

על מנת להשיג את המימון הנדרש להחתמתו של גבאי נעזרה חדרה באנשי עסקים מקומיים, ולמעשה מי שדאג שהעיסקה תצא לפועל הם אליקו גניש ויניב בלילה, בעלי חברת הבנייה י.א. טאוורס בע"מ. יש לציין כי החברה תמכה בקבוצה עוד בראשית דרכה בליגה א'.

גבאי אמר לאחר החתימה: "אני מאוד גאה לחתום בקבוצה בה אבא שלי החל את דרכו כשחקן וזו כמובן הקבוצה של העיר בה נולדתי ובה אני גר גם היום. כולם כבר הבינו שיש בחדרה קבוצה טובה ואני מאמין שאשתלב פה מצוין ויחד נצליח לעמוד במטרות שלנו".

גבאי ישחק היום (חמישי, 18:00) עם חדרה במשחק האימון ברמלה מול בית"ר תל אביב רמלה, וכמובן שיעמוד לרשותו של המאמן ניסו אביטן במשחק הליגה הבא, במושבה מול מכבי פ"ת, קבוצה אותה גבאי מכיר מצוין.

עוד בנושא
מ.ס אשדוד: עמראן אלקרינאוי הושאל מהפועל ב"ש עד סוף העונה
הישראלי הראשון מאז 2007: אוראל גרינפלד ינהל משחק בליגת האלופות
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אליקו גניש ויניב בלילה ספונסרים הפועל חדרה. הפועל חדרה, אתר רשמי
דאגו שהעסקה תצא לפועל. אליקו גניש ויניב בלילה/אתר רשמי, הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully