וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תנסה לצרף את מתן חוזז ממכבי תל אביב

6.9.2018 / 6:45

אחרי הסכמתו של איזי שרצקי למכור את נייג'ל האסלביינק להפועל באר שבע, בצוות המקצועי ממתינים להחלטת הבעלים בנוגע לחיזוק הקבוצה וסימנו את שחקן הצהובים. לוקאס יקבל יותר קרדיט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

איזי שרצקי, הבעלים של עירוני קרית שמונה, יחליט בימים הקרובים האם לחזק את הקבוצה בעקבות עזיבתו של נייג'ל האסלביינק להפועל באר שבע. ההולנדי צפוי לחתום היום (חמישי) סופית בשורות האלופה לשלוש שנים, אחרי שיעבור בדיקות רפואיות, ויותיר חלל גדול בהתקפה של חיים סילבס.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
העונש של הפועל באר שבע בעקבות פרשת האפודה: קנס של 20 אלף שקל
מכבי נתניה הודיעה: החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי סיכם לעונה
עיריית תל אביב לבן מנספורד: "לא ניתן לדון בנושאים מהותיים בזמן הבחירות"

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. ברני ארדוב
מבוקש בצפון. מתן חוזז/ברני ארדוב

שרצקי החליט לתת אור ירוק למכירת השחקן לאחר האכזבה מכך שהקבוצה צברה רק נקודה בשני המחזורים הראשונים, אך במועדון מעריכים שהבעלים יצרף לפחות שחקן אחד נוסף. בצוות המקצועי מקווים מאוד לחיזוק ומי שסומן כאחד המועמדים המועדפים הוא מתן חוזז, שחקן הכנף של מכבי תל אביב.

חוזז בן ה-22 שיחק כמושאל בבית"ר תל אביב רמלה, הפועל אשקלון וגם בבני יהודה, במדיה הרשים בעונה שעברה עם חמישה שערים. בקרית שמונה רוצים מאוד לראות אותו מגיע, אך ההערכה שבשלב זה אין בכוונת מכבי תל אביב לשחרר אותו לקבוצה אחרת. במועדון הצפוני יבדקו את האופציה ואם יתברר שישנו סיכוי, ינסו להשלים את המהלך.

מי שבכל מקרה צפוי לקבל כעת יותר קרדיט לאחר עזיבתו של האסלביינק, הוא הברזילאי לוקאס שעד כה לא קיבל דקות בליגה. השחקן בן ה-21 רשם ארבע הופעות לפני כן במסגרת גביע הטוטו.

עוד באותו נושא

נייג'ל האסלביינק סגר סופית בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully