וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב למנספורד: "לא ניתן לדון בנושאים מהותיים בזמן הבחירות"

מנכ"ל העירייה פנה אל מנכ"ל מכבי תל אביב לאחר הטענות שלו בנוגע לבלומפילד וכתב: "מדובר בדרישות חדשות והערות רבות, המהוות חזרה מהסכמות קודמות. הפגישה תידחה למועד חדש"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיריית תל אביב-יפו הוציאה היום (רביעי) מכתב תגובה למנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד, שתקף אותה במכתב שפרסם לאחרונה בנוגע לאצטדיון בלומפילד.

"קיבלנו את הערותיכם לטיוטת חוזה ההרשאה והשימוש באצטדיון שהתקבלו אצלנו", נכתב, "מדובר בדרישות חדשות והערות רבות, המהוות חזרה מהסכמות קודמות, ומשמעותן הינה שינוי מהותי ומשמעותי של טיוטת ההסכם המקורי שעלול להשפיע גם על יכולתן של הקבוצות האחרות להשתמש באצטדיון. בנסיבות אלה ועל פי הנחיית הייעוץ המשפטי לא ניתן לדון בנושאים מהותיים אלה בתקופה סמוכה לבחירות המקומיות לאור המגבלות החוקיות הקיימות בהקשר זה".

במכתב העירייה, שחתום על ידי מנכ"ל העירייה מנחם לייב, ראש העירייה רון חולדאי והיועץ המשפטי עוזי סלמן, נכתב עוד: "לאור האמור, תידחה הפגישה בראשותי למועד חדש שייקבע מיד לאחר הבחירות. כדי לנצל את הזמן בתקופה זו, הנחיתי את הנהלת היכלי הספורט לשבת על המדוכה ולהיפגש עמכם כדי לצמצם ככל הניתן את המחלוקות והפערים. חשוב לזכרו כי ההסכם מבוסס על רצונה של העירייה להעמיד עבור הקבוצות התל אביביות אצטדיון חדיש ברמה בינלאומית ולשם כך מושקעים כחצי מיליארד שקל מכספי הציבור, ללא החזר השקעה כלל, ושבנוסף אליהם העירייה אף מתכוונת לסבסד משמעותית גם את התפעול השוטף שלו. אין לנו ספק כי האצטדיון המשודרג שייפתח בעונת המשחקים 2019/20 ישמש בית למכבי תל אביב ולכל הקבוצות התל אביביות ויביא כבוד רב לספורט בעיר ובמדינה כולה".

עוד בנושא:

המכתב ששיגר בן מנספורד לעירייה
שמואל שיימן חתם בבית"ר ירושלים, דודו גורש סיכם
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי עם אצטדיון בלומפילד העובר שיפוץ. קובי אליהו
רון חולדאי מבקר באתר השיפוצים של בלומפילד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully