וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת קיארטנסון תכניס ותחסוך למכבי תל אביב 15 מיליון שקל

5.9.2018 / 10:36

מכירת האיסלנדי לרוסטוב שווה לצהובים סכום כולל שיעזור לכסות על חלק מאובדן ההכנסה אחרי ההדחה מאירופה. בקבוצה מתלהבים: "כשגלזר ופרץ יחד בקישור האחורי, אתה יכול להיות רגוע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכירת וידאר קיארטנסון לרוסטוב הרוסית, תכניס ותחסוך למכבי תל אביב סכום של 15 מיליון שקל בעונה הקרובה. מכבי תל אביב תקבל עבור החלוץ האיסלנדי 9.6 מיליון שקל מהרוסים ובמקביל תחסוך את עלויות חוזהו הגבוה לעונה הקרובה. האיסלנדי היה השחקן היקר במכבי תל אביב ועלות העסקתו לעונה אחת עבור מכבי תל אביב הסתכמה בסכום של 5.4 מיליון שקל. הכסף שנחסך יכסה חלק משמעותי מאובדן הכנסת הליגה האירופית.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ זר, על פי בקשת המאמן ולדאן איביץ', וברשימה יש כמה חלוצים אותם כבר בודקים.

כדי להוריד עומס וגם כיוון שיש לקבוצה כמה שחקנים בנבחרת ישראל, החליטו בצוות המקצועי על יומיים של מנוחה ורק מחר תחזור הקבוצה לפעילות. אחרי הפגרה יצפה למכבי תל אביב מפגש ביתי מול הפועל רעננה ונראה כי המאמן איביץ' עשוי להמשיך לאמץ את החלטתו מבאר שבע השבוע לפתוח עם דן גלזר ודור פרץ יחד. "הציוות הזה נותן לנו המון כוח מאחור", אומרים במכבי תל אביב. "כשאתה יודע שגלזר ופרץ יחד בקישור האחורי אתה יכול להיות רגוע".

במכבי תל אביב מאוד מרוצים מצירופו של איתי שכטר. מעבר לתרומה המקצועית מדברים על התוספת של שכטר למסגרת הקבוצתית ולחדר ההלבשה. "איתי תמיד חיובי, תמיד במצב רוח טוב. זה דבר שהיה חסר לנו", אומרים במכבי תל אביב.
אלירן עטר שנכנס כמחליף במשחק האחרון מרגיש טוב יותר אחרי שסבל מכאבים הברך. גם במצבו של ז'איר אמאדור חל שיפור.

עוד בנושא:

החלוץ הפנמי בן ה-18 אדוארדו גררו הושאל למכבי תל אביב
מכבי תל אביב לא מוכנה לדון בשחרור אבי ריקן לבית"ר ירושלים
דף האינסטגרם של וואלה! ספורט

איתי שכטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תורם לאווירה החיובית. שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully