וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נייג'ל האסלביינק על סף סיכום

5.9.2018 / 9:19

איזי שרצקי כבר נתן אור ירוק למהלך וכעת ראשי האלופה מנהלים מגעים אחרונים עם חלוץ עירוני קרית שמונה. ההולנדי בן ה-27 כבש בעונה שעברה 6 שערים וצפוי לשמש כמחליפו של וואקמה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ עירוני קרית שמונה, נייג'ל האלסביינק, על סף סיכום בהפועל באר שבע. הבעלים של קרית שמונה, איזי שרצקי, הסיר לחלוטין את ההתנגדות שלו למכירת ההולנדי ונתן אור ירוק למהלך, כך שכעת אנשי באר שבע כבר מנהלים מגעים אחרונים מול סוכניו של השחקן.

שרצקי מאוד התאכזב מהתוצאות של הקבוצה בשני המחזורים הראשונים, דבר שגרם לו להסיר את ההנגדות למכירת האסלביינק. הבעלים היה משוכנע שעם ההולנדי בשיאו, הקבוצה תוכל לרוץ בצמרת הגבוהה, אבל התיקו נגד אותה באר שבע וההפסד להפועל רעננה בשני מחזורי הפתיחה, גרמו לו לשנות את דעתו. כעת שרצקי מקווה להשיג את סכום ההעברה המקסימלי על ההולנדי.

האסלביינק שיחגוג את יום הולדתו ה-28 בעוד כחודשיים, אמור לשמש כמחליף של אנתוני וואקמה שנמכר לטרבזונספור. ההולנדי הצטרף לעירוני קרית שמונה בקיץ שעבר וסיים את העונה עם 9 שערים בכל המסגרות, 6 מהם בליגה. העונה הוא כבר הספיק לכבוש 4 שערים; 3 בגביע הטוטו ואחד בליגה - נגד באר שבע במחזור הפתיחה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים במו"מ מתקדם עם באר שבע לגבי גורש, גם שיימן בדרך
הפועל באר שבע תוקפת בחזרה: "המנהלת זקוקה לניהול רציני וחף מעסקנות"

שחקן עירוני קרית שמונה נייג'ל האסלביינק. ברני ארדוב
חיזוק משמעותי לאלופה. האסלביינק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully