וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמנים באירופה דורשים מאופ"א לבטל את חוק שערי החוץ

הסוגיה עלתה בכנס המאמנים השנתי שנערך בשוויץ. מזכ"ל אופ"א: "נבחן את הנושא ונשקול את הבקשות שעלו בפגישה". בנוסף, ייעשה ניסיון לסיים את חלון ההעברות לפני פתיחת הליגות

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
בין הנוכחים בכנס. אלגרי/רויטרס

מהפכה? המאמנים הבכירים באירופה הגיעו אתמול (שלישי) לכנס המאמנים השנתי אשר נערך בשוויץ. המאמנים ביקשו מאופ"א לבטל את חוק שערי החוץ בגביעי אירופה השונים (כשהם מתכוונים לליגת האלופות ולליגה האירופית), כמו גם לקבוע מועד ספציפי בו סיום מועד חלון ההעברות יהיה זהה עבור כל הליגות באירופה.

"לדעת המאמנים, הבקעת שער חוץ אינה משימה קשה כפי שהייתה בעבר", הסביר מזכ"ל אופ"א, ג'ורג'ו מרקאטי. "הם חושבים שצריך לבטל את החוק הזה. הם הביעו בפנינו את דעתכם, וכעת נבחן את הנושא ונשקול את הבקשות השונות שלהם".

בין המאמנים שהגיעו ניתן היה למצוא את ז'וזה מוריניו (מנצ'סטר יונייטד), ג'ולן לופטגי (ריאל מדריד), תומאס טוכל (פריס סן ז'רמן), אונאי אמרי (ארסנל), קרלו אנצ'לוטי (נאפולי) ומסימיליאנו אלגרי (יובנטוס). שער החוץ נכנס לכדורגל האירופי בשנת 1965 בגביע אירופה למחזיקות גביע, ומאז הפך לחלק בלתי נפרד מכל מפעלי אופ"א.

בעניין סיום חלון ההעברות בתאריך זהה אמר מרקאטי: "המאמנים הסכימו פה אחד לכך שהחלון צריך להיסגר לפני המחזור הראשון של הליגה. אנחנו ננסה לגרום לכל הליגות ליישר איתנו קו ולקבוע תאריך סיום אחיד".

עוד בנושא:

רונאלדו רותח ומאיים לתבוע אחרי שהשמיצו את בת זוגו
ברצלונה תשחק נגד ג'ירונה במיאמי?
דף האינסטגרם של וואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אופ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully