וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "בפעם הבאה לא יצליחו להוציא אותי מאיזון"

החלוץ שחזר למדים הלאומיים התנצל פומבית לפני האימון: "הנבחרת לא צריכה להיות מקום לסגירת חשבונות עם שחקנים. המקרה שלי שם מראה על בעיה גדולה. מצפה לעתיד טוב יותר"

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן
"בפעם הבאה לא יצליחו להוציא אותי מאיזון. זו היתה סטירה שכולנו קיבלנו, בסוף אני הכי נפגעתי מהדבר הזה, אבל גם זה שם מראה על כל הכדורגל הישראלי"

עידן אנדי הרצוג בנבחרת ישראל ייצא לדרך באופן רשמי ביום שישי, כשהכחולי-לבנים יתארחו אצל נבחרת אלבניה במסגרת ליגת האומות. לאחר מכן, תתארח נבחרת ישראל אצל צפון אירלנד ביום שלישי הבא למשחק ידידות. עוד קודם לכן, התייחס קפטן הנבחרת לשעבר ערן זהבי לתקרית זריקת הסרט ושובו לסגל, ואמר: "ברור ששמעו הרבה פעמים על מה שקרה, ומי שרצה לשמוע התנצלות כבר קיבל אותה. אין לי אגו כדי להבין שאני מתנצל על מה שקרה, ישר אחרי המשחק התנצלתי אבל לא כלפי כולם. ברור שאני מתנצל על מה שהיה, אני מצפה לעתיד הרבה יותר טוב בנבחרת. הערב הזוה לא היה צריך להיות סוף הדרך שלי בנבחרת, למרות שפרשתי. היו לי אז 24 שעות מטורפות, באותה נקודת זמן חשבתי שאני צריך לזוז הצידה. זה עשה גם לי טוב וגם לנבחרת טוב. בהמשך זה יהיה יותר ברור".

זהבי הוסיף: "בפעם הבאה לא יצליחו להוציא אותי מאיזון. זו היתה סטירה שכולנו קיבלנו, בסוף אני הכי נפגעתי מהדבר הזה, אבל גם זה שם מראה על כל הכדורגל הישראלי והראה שצריך לקרות משהו. מה שקרה לי לא צריך לקרות לאף שחקן. נבחרת ישראל זה לא המקום או הזמן לסגירת חשבונות. פעם אחת זה קרה ליוסי, פעם לי, פעם לאלירן עטר. זה לא המקום לסגירת חשבונות".

עוד בנושא:

אנדראס הרצוג: "אנחנו במרחק של שישה משחקים מאליפות אירופה"
בנבחרת ישראל אישרו: לינדנברגר ביקר בארץ. פיזיותרפיסט גרמני יצורף
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
שוב במדים הלאומיים. ערן זהבי/יוסי ציפקיס
"לא אחזור להיות קפטן הנבחרת. אני אהיה כאן כדי לעזור בכל מה שצריך מהצד. אני חושב שזה טוב שלא אהיה הקפטן"

"אני מקווה מאוד שמה שקרה לא יקרה, אבל אם זה יקרה שוב כמובן שלא אגיב כמו שהגבתי", הוסיף זהבי. "לא אחזור להיות קפטן הנבחרת. אני אהיה כאן כדי לעזור בכל מה שצריך מהצד. אני חושב שזה טוב שלא אהיה הקפטן".

על המאמן החדש אנדי הרצוג: "ברור שאני זוכר אותו לא לטובה בגלל הגול ההוא, אבל הוא היה שחקן גדול ואני מאמין שהוא יכול לקדם אותנו".

עוד מערן זהבי: "אנחנו פה לדרך חדשה, עידן חדש, צוות חדש, התנהלות חדשה וכולנו באנו כדי לעשות את המיטב למען הנבחרת. זה צריך להיות העיקר כרגע".

על שיחות השכנוע של וילי רוטנשטיינר: "ברגע שהייתה בינינו שיחה הבנתי את הנכונות שאני אהיה כן בנבחרת. באותו רגע היתה לי החלטה מאוד קלה, ואמרתי קודם כל כן. אחר כך דיברנו על מה יש לנבחרת לתרום לי ולהפך. אני רציתי לחזור, רצו אותי חזרה, מצאנו את הדרך ביחד, ומפה צריך ללכת קדימה".

עוד באותו נושא

אנדראס הרצוג: "אנחנו במרחק של שישה משחקים מאליפות אירופה"

לכתבה המלאה
ערן זהבי נבחרת ישראל.
"בפעם הבאה לא אגיב ככה". זהבי זורק את סרט הקפטן

אלון תורג'מן הוסיף: "יש משימה חשובה, צריף להיערך אליה, אמנם יש קצת זמן אבל יש שחקנים מספיק מנוסים וצוות שבא עם אנרגיות חדשות ודברים חדשים, ונעשה הכל על מנת להשיג את המטרה".

על סוגיית ערן זהבי: "כל עניין זהבי כבר לעוס. אני באופן אישי מאוד שמח שהוא כאן, ואני יודע שגם כל שאר השחקנים".

על המאבק על דקות משחק בין החלוצים: "אנחנו כאן כולם בשביל אותה מטרה, כל אחד שישחק ייתן הכל בשביל שנעמוד ביעדים שהצבנו לנו".

המשחק נגד האלבנים יהיה הראשון מתוך ארבעה משחקים (משחק נוסף בארץ נגד אלבניה ומשחקי בית וחוץ נגד סקוטלנד) במסגרת בית א' של דרג ג' בליגת האומות. מדובר בטורניר חדש של אופ"א, שנועד להוסיף צבע לחלונות המשחקים ולהחליף את משחקי הידידות בטורניר תחרותי. הנבחרת שתסיים ראשונה בבית תעלה לדרג ב', והשלישית תרד לדרג ד'. בנוסף, הנבחרת שתסיים ראשונה תקבל הזדמנות להעפיל ליורו 2020 דרך מסלול ייעודי, שיפגיש בין מנצחות ארבעת הבתים לפיינל פור, ממנו אחת מהנבחרות תעפיל ליורו 2020.

סגל נבחרת ישראל: אריאל הרוש, גיא חיימוב, דני עמוס, טאלב טואטחה, שמואל שיימן, בן ביטון, לואי טהא, שיר צדק, עאיד חבשי, איתן טיבי, ניסו קפילוטו, אלי דסה, דן איינבינדר, דור מיכה, דן גלזר, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, מנור סולומון, בירם כיאל, ביברס נאתכו, ערן זהבי, תומר חמד, מונס דאבור, אלון תורג'מן, דיא סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully