וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ישראל ערכה אירוע הצדעה לספורטאים ואגודות מצטיינות

3.9.2018 / 10:42

אגודת מכבי ישראל קיימה ערב הוקרה בכפר המכביה בו חולקו אותות ותשורות לאתלטים בולטים וקבוצות מצליחות. האירוע נפתח בכיבוד זכרה של נועה חייט ז"ל, אלופת ישראל לנוער בטריאתלון

עומדים לזכרה של נועה חייט ז"ל. אתר רשמי
האירוע נפתח בכיבוד זכרה של נועה חייט ז"ל/אתר רשמי

מכבי ישראל קיימה את ערב ההצדעה השנתי לספורטאים אלופים ולאגודות מצטיינות. כ-700 מגנים ותשורות חולקו הערב בכפר המכביה, במהלך טקס מרגש שנפתח בכיבוד זכרה של נועה חייט, אלופת ישראל לנוער בטריאתלון ואלופת ישראל בריצות שדה ממכבי חיפה, שנהרגה במהלך החודש החולף בתאונת דרכים בעת שרכבה על אופניה.

האצנית דיאנה ויסמן (מכבי הישגים ראשל"צ), אלופת ישראל לנשים בריצות ל-100 ו-200 מ', ומי ששברה לאחרונה את השיא הלאומי רב השנים של אסתר רוט שחמורוב ב-100 מ', בירכה בשם הספורטאים. "זה אירוע שמחזק אותנו כספורטאים ונתן לנו הרבה השראה ומוטיבציה להמשיך. הייתה לי שנה מדהימה. אני מאוד שמחה שהבאתי את הכבוד הזה לישראל. הסתכלתי לכם בעיניים, התרגשתי מאוד מהתמיכה, ועכשיו אני רוצה לומר ללכם תודה ושנה טובה לכולם".

מלונה צ'מטאי סלפטר ממכבי ת"א, שרשמה את ההישג ההיסטורי בריצת ה-10,000 מטר והזכייה באליפות אירופה שנערכה השנה בברלין, נבצר להגיע ברגע האחרון ומכבי ת"א קיבלה את הגביע בשמה. מארו טפארי, שיאן ישראל החדש במרתון ומי שסיים במקום ה-7 באליפות אירופה, עלה לבמה וזכה לכבוד רב יחד עם אתלטים נוספים ממועדון האתלטיקה של מכבי ת"א (אלופת ישראל לגברים ולנשים בקטגוריות הקבוצתיות). ברשימת הספורטאים המובילים שזכו לכבוד היו ארטיום דולגופיאט, סגן אלוף אירופה בהתעמלות קרקע ב-2017, ומאמנו סרגיי וייסבורג. במהלך שנה זו מכבי ישראל חילקה מענקי הישגיות על תארים ושיאים שהסתכמו ב-811,500 שקל, וכאמור הערב העניקה מגינים ואותות הוקרה לאלופים.

עוד בנושא

לונה צ'מטאי סיימה שביעית בריצה ל-3,000
אדוה כהן הוזמנה לאליפות אירופה, אך נאלצה לסרב להזמנה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

לונה צ'מטאי עם מדליית הזהב מאליפות אירופה. יוסי ציפקיס
נבצר ממנה להגיע לאירוע. לונה צ'מטאי סלפטר/יוסי ציפקיס

דאבליסטיות גאות: זו הייתה שנה הישגית יוצאת דופן של 4 קבוצות נשים - בכדורעף - מכבי XT חיפה קיבלה תשורה כאלופת ישראל ומחזיקת גביע המדינה (דאבל שני ב-3 השנים האחרונות). בכדוריד - מכבי ארזים ר"ג - זכתה באליפות המדינה וכמחזיקת גביע המדינה, ועשתה זאת לאחר שעצרה רצף זכיות שנמשך כעשור מצד קבוצת בנות הרצליה. בכדורסל - מכבי "בן" בנות אשדוד השלימה דאבל שני ב-3 השנים האחרונות, עם הזכייה המרגשת באליפות ובגביע המדינה. בטניס שולחן - הייתה זו קבוצת מכבי בני הרצליה - אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה. בענף הכדורשת, הספורט הנשי שכולל אלפי נשים ונערות, זכתה לתשורה קבוצת צ'יטה אלופת ישראל

.
בגלל הרוח: מועדון שייט חיפה עלה על הגל בשנה האחרונה עם ההישגים של ניר לשד - סגן אלוף העולם בגלישת רוח לנוער בדגם bic 7.8 ושל נעמה גזית סגנית אלופת העולם לנוער בגלישה בדגם 8.5 bic.

מכבי ת"א עשתה זאת עם זכייה באליפות המדינה לנשים בהרמת משקולות. מתחרה עבר שלה, אלוף אירופה במאסטרס, סרג'יו בריטווה בן ה-47, ממכבי רומנו הרצליה, זכה גם כן באות הוקרה. מכבי ראשל"צ עשתה זאת בבדמינטון. בסיוף - אגודת מכבי ירושלים היא אלופת ישראל לגברים ולנשים בסגנון חרב, כאשר מכבי מעלות היא אלופת ישראל לנשים בדקר ומכבי עכו אלופת ישראל לנשים ברומח. לוחמת הקראטה, דינה לוטנצ'יץ' ממכבי אשדוד, תזכה לאות הוקרה על זכייתה כסגנית אלופת אירופה עד גיל 21 בנוסף להיותה אלופת ישראל.

עוד באותו נושא

דן סלפטר: "לונה אחת הטובות באירופה, לקראת טוקיו נתמקד במרתון"

לכתבה המלאה
דיאנה וייסמן ויגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי. מכבי ישראל, אתר רשמי
דיאנה וייסמן מקבלת אות הוקרה מיו"ר הוועד האולימפי, יגאל כרמי/אתר רשמי, מכבי ישראל

רואים עתיד בשחייה - באירוע ציינו את ההישגים של שחייניות דור העתיד - גלי זילברברג ממכבי פארק המים רעות - אלופת ישראל בשנה האחרונה במשחים ל-800 מ' ו-1500 מ' חופשי - שיאנית ישראל, ו-400 מעורב אישי. לאה פולונסקי ממכבי חיפה, אלופת ישראל ושיאנית הנוכחית (2018) ב-400 מעורב אישי ואנסטסיה גורבנקו בת ה-14 ממכבי קרית ביאליק שהייתה קרובה לשכתב את השיא הישראלי לבוגרות של עמית עברי, והעפילה מהמקום הראשון לגמר ה-200 מטר מעורב באליפות אירופה.

מאב לבנו: בהיאבקות, סיפור הצלחה נולד ומתפתח במכבי עמ"י באר שבע - לאוניד שולמן זכה בתואר ניהול מצטיין בספורט. שולמן בעברו אלוף אוקראינה ובעל עיטור ספורט גבוה בבריה"מ, הוא היו"ר, המאמן וגם אביו של יורי קלשניקוב, המתאבק שזכה בשנה האחרונה במדליית ארד באליפות העולם עד גיל 20 ובאליפות אירופה עד גיל 23.

עוד צוינו ההישגים של מכבי פוקס ת"א בכדורסל על זכייתה באליפות המדינה לראשונה מאז 2014. הישג נוסף שבלט בכדורסל היה שמכל 4 מחוזות ליגה א' לגברים, העפילו קבוצות מכבי אל הליגה הארצית - מכבי חדרה, מכבי מכבים רעות, מכבי קרית ביאליק ומכבי שדרות. בכדוריד - העלייה ההיסטורית של מ.כ מכבי באר שבע לליגת העל, וזכייתה של קבוצת הנוער של רמה"ש בכדורגל בגביע המדינה. זו, רק רשימה חלקית.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
גם הקבוצה שלו קיבלה כבוד. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

בתארי ניהול מצטיין בספורט - הוכתרו אלי סיגרון יו"ר מכבי דימונה, חיים קסל יו"ר מועדון הכדורעף של מכבי חיפה, משה גרוסמן יו"ר מכבי קרית מוצקין סל ויעקב גלאם, יו"ר מכבי חדרה בכדורגל נשים.

יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי, מנכ"ל הטוטו איציק לארי, ראש מינהל הספורט עופר בוסתן בירכו לרגל האירוע והשנה החדשה, יחד עם מנכ"ל מכבי ישראל נאור גלילי ויושב הראש יורם אייל. באירוע אותו הנחתה מיכל גרונדלנד, השתתפו ראשי האיגודים והספורט הישראלי.

היו"ר אייל בירך: "זה ערב מרגש, ערב שמביא כבוד רב לספורט הישראלי, ומה שמאחד את כולנו הוא סמל מכבי, וכאן בכפר המכביה - ביתה של מכבי בארץ ובעולם. אני מברך את האורחים המכובדים. את האלופים החדשים. אנחנו מצדיעים לכם בשם תנועה מכבי ובשם הספורט בישראל על ההישגים היפים". המנכ"ל גלילי הוסיף: "יש לאירוע הזה חשיבות עליונה להוקיר ספורטאים על הדרך המופלאה שהם עושים. נמשיך לפתח, לעודד ולקדם כמה שיותר את פעילות הספורט על מנת להגיע להצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully