וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדווה כהן הוזמנה לנבחרת אירופה, אך היא נאלצה לסרב להזמנה

29.8.2018 / 15:20

שיאנית ישראל ב-3000 מ' מכשולים הוזמנה לנבחרת אירופה לגביע הבין-יבשתי. התוכניות של האתלטית לא תאמו עם התחרות שתתקיים בתחילת ספטמבר והיא נאלצה לדחות את הבקשה

התאחדות האתלטיקה האירופית פרסמה את הנבחרת שתייצג את אירופה בתחרות הגביע הבין-יבשתי שתתקיים באוסטרבה שבצ'כיה בתאריכים 8-9.9.2018. לקראת התחרות נשלחה הזמנה מטעם ההתאחדות האירופית לאדווה כהן מלידר ירושלים על מנת שזו תייצג את יבשת אירופה כאחת משתי הרצות שלהם, אולם התוכנית המקצועית של כהן שכבר נמצאת במכללה החדשה שלה - ניו מקסיקו - והחלה את ההכנות לעונת מרוצי השדה הקרובה, נאלצה לסרב להצעה של ההתאחדות האירופית. יצוין כי התאריך המאוחר בעונה של התחרות לא תואם את תכניותיהם של אתלטים רבים שנאלצו לסרב לבקשת ההשתתפות של ההתאחדות האירופית.

ההרכב של המשלחת האירופית כולל אתלטים שהרשימו באליפות אירופה האחרונה בברלין כמו דינה אשר-סמית' הבריטית שזכתה בשלוש מדליות זהב; אלוף אירופה ב-1500 מ' - יאקוב אינגבריגטסן הנורבגי וחברו הנורבגי כרסטן וורהולם - אלוף אירופה ב-400 מ' משוכות; שיאן העולם בקפיצה במוט - רנו לווילאני הצרפתי; אלוף העולם בזריקת דיסקוס אנדריוס גודזסיוס; אלופי העולם והאלופים האולימפיים: היוונייה קתרינה סטפנידי (מוט), סנדרה פרקוביץ' הקרואטית (דיסקוס), הפולנייה אניטה ולודרצ'יק (פטיש) ואלופי העולם ב-200 מ' - ראמיל גולייב הטורקי ודפנה שחיפרס ההולנדית.

לונה צ'מטאי סלפטר לא הוזמנה לתחרות מכיוון שזו לא כוללת את הריצות הארוכות על המסלול. הריצה הארוכה ביותר הנה ל-3000 מ'.

התחרות הנה יבשתית, וישתתפו בה יבשות אירופה, אמריקה, אפריקה ואסיה והמדינות הפסיפיות כנבחרת אחת. האתלטים ינסו לצבור ניקוד עבור הנבחרת היבשתית אותה הם מייצגים, כמו גם פרסים אישיים ופיסה מהגביע הבין יבשתי - אוסטרבה 2018 שמורכב מגבישי קריסטל שעוצבו בצורת מקל השליחים.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת היהלום: לונה צ'מטאי סיימה במקום השביעי בריצה ל-3,000
לונה צ'מטאי: "מודה מעומק ליבי על התמיכה, שמחה על ההישג"

הרצה הישראלית אדווה כהן. טיבור יגר, אתר רשמי
נאלצה לסרב. אדווה כהן/אתר רשמי, טיבור יגר
  • עוד באותו נושא:
  • אדוה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully