וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סאול צפוי לנחות, גיא לוזון במסע"ת: "צריך להישאר מאוזנים"

2.9.2018 / 14:08

לאחר הדיווחים בספרד על מועמדותו של מגן לה קורוניה לבית"ר, נראה כי הוא בדרכו לארץ. המאמן במסע"ת לקראת הפועל חדרה: "מי שיקל בהם ראש - ייענש, זה מה שקרה בשבוע שעבר"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם בית"ר ירושלים מצאה את המגן השמאלי הזר שלה? אחרי שהמועמד הקודם לורן דה בוק הבלגי העדיף את ההצעה של אוסטנד, בספרד דווח אמש (שבת) על אפשרות הגעתו של סאול, מגנה של דפורטיבו לה קורוניה שמשחקת בליגה השנייה בספרד. ואכן, השחקן הספרדי צפוי לנחות הערב בישראל במטרה לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה.

סאול גרסיה קאבררו בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של ראסינג סנטאנדר ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2013. אחרי שסייע לראסינג לעלות לליגה השנייה, נרכש סאול על ידי דפורטיבו לה קורוניה בדצמבר 2014 תמורת 200 אלף יורו, אך הושאל מיידית בחזרה לראסינג עד לסיום העונה. בדפור ערך המגן שתי הופעות בגביע המלך ואז נשלח להשאלות בטנריפה, ג'ירונה, מאיורקה ונומנסיה, במדיה ערך בכורה בגביע מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ואף בישל שער ב-2:2. סך הכול, למגן היו 91 הופעות וחמישה בישולים במהלך הקריירה שלו בליגה השנייה בספרד.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב לא מוכנה לדון בשחרור אבי ריקן לבית"ר ירושלים
וינסנט אניימה מועמד לבית"ר ירושלים

סאול. אתר רשמי
בדרך לבית"ר. סאול/אתר רשמי

עוד לפני הגעתו הצפויה ארצה, בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חדרה מחר (שני, 20:30, ספורט 1) בטדי. גיא לוזון פתח והתייחס לסאול: "רק כשהשחקן מגיע וחותם ומוצג באופן רשמי הוא שחקן הקבוצה. כרגע אין מה להודיע בנושא".

על התבוסה מול מכבי פתח תקוה: "שחקנים טובים ומנוסים, הביטחון שלהם לא נפגע בגלל משחק אחד. צריך להישאר מאוזנים ובטוחים ביכולות שלנו כדי לעשות מחר את העבודה. הפועל חדרה זה לא שם נוצץ בכדורגל הישראלי, אבל זו קבוצה מאוד יעילה וצריך להביא את כל היכולות שלנו לידי ביטוי כדי לנצח. מי שיקל ראש בהפועל חדרה יכול להיענש וזה מה שקרה גם בשבוע שעבר".

המאמן הוסיף: "אני שואף שנהיה קבוצה התקפית ודומיננטית ונשפיע על המשחק. צריך להיות איזון בין שחקני ההגנה לשחקני ההתקפה. צריך לנצל את המצבים שלנו ולא להיות חשופים בשום שלב של המשחק כי חדרה יוצאת למתפרצות בצורה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון. ברני ארדוב
"אניימה? לא אופציה". גיא לוזון/ברני ארדוב

לגבי חיזוק עתידי: "זה לא יהיה נכון לצאת בהצהרות לגבי החתמות. נצטרך להיות מאוד שקולים בהחתמות שלנו כמו בעמדת המגן השמאלי. אם נחשוב שנצטרך עוד עמדות נעשה את זה. וינסנט אניימה? הוא לא אופציה".

על איתמר ניצן: "הוא השוער הראשון שלנו, והוא יעמוד מחר בשער". על הקהל: "היתה אווירה מצמררת מול מכבי פתח תקוה והם דחפו אותנו בלי קשה לתוצאה. אנחנו צריכים אותם מצד שני אנחנו צריכים להחזיר להם בתוצאות על המגרש".

"במחצית השנייה בפתח תקוה הגענו למספיק הזדמנויות כדי להבקיע שערים. הלכו הרבה מאוד שחקנים והבאנו אחרים. הקבוצה של שנה שעברה היתה קבוצה שרצה ביחד שנה וחצי וכל אחד הכיר את השני. אנחנו קבוצה חדשה ולצפות שהשטף והזרימה יימשכו כרגע זה לא ריאלי. אנחנו קבוצה שונה ויש שחקנים עם איכויות אחרות".

"אנחנו מצפים למשחק הזה כבר הרבה זמן. שמחים להגיע עם הרכב טובה עם הקהל שלנו ורוצים שלוש נקודות".על מאור בוזגלו: "הוא מתאמן בצד עדיין. אפשר יהיה לדבר על חזרה שלו לסגל לא בתקופה הקרובה".

(עדכון ראשון: 10:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully