וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה מועמד לבית"ר ירושלים

31.8.2018 / 14:53

השוער הניגרי רוצה לשוב לישראל אחרי שהגיע לסיכום על התרת חוזהו בליל. גיא לוזון בוחן את מועמדותם של כמה שוערים ואחת האפשרויות שעלו היא צירוף של אניימה לקבוצה המתחדשת מהבירה

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: ניר חן

האם וינסנט אניימה בדרך חזרה לישראל? השוער שלא שיחק כלל בעונה שעברה במדי ליל הצרפתית, מחפש קבוצה בישראל כשאחת האפשרויות שעלו על הפרק ביממה האחרונה היא מעבר לבית"ר ירושלים. אניימה בן ה-36 כבר שיחק אצל גיא לוזון בעבר בהפועל תל אביב.

במועדון מהבירה לא פוסלים את האפשרות להתחזק בשוער זר, אך שקלו בימים האחרונים גם את מועמדותם של כמה שוערים ישראלים, ביניהם אופיר מרציאנו, שכרגע פצוע ולא ברור האם ישוב לישראל.

אניימה ניהל לאחרונה מגעים על שחרור מליל והיום הצדדים הודיעו שהם הגיעו לסיכום על התרת חוזהו. בבית"ר מתכוונים כעת לבצע בדיקות ראשוניות בנוגע להבאה שלו לבית וגן.

מעבר לכך, בבית"ר ירושלים טוענים שכבר בשבוע הבא הם ינסו להאיץ את המגעים על מנת לצרף מגן שמאלי. שמו של אופיר דוידזאדה נמצא ברשימות, אבל בקבוצה בוחנים גם את מועמדותם של זרים בעמדה הזו.

וינסנט אניימה שוער ליל. GettyImages
הרומן עם ישראל עדיין לא תם? אניימה/GettyImages

אניימה שיחק בישראל שבע שנים והתאקלם בליגת העל באופן מושלם. הוא בילה שנתיים בבני יהודה ולאחר מכן עבר להפועל תל אביב. אחרי ארבע שנים בוולפסון, נמכר לליל הצרפתית, אבל אחרי שלא מצא מקום בהרכב, עבר למכבי תל אביב בהשאלה לעונה אחת (2012/13). בסך הכל אניימה זכב בישראל בשתי אליפויות ושני גביעים והוא נחשב לאחד מהשוערים הזרים הטובים שנחתו בישראל.

אחרי שחזר לליל בקיץ 2013, השוער הניגרי הצליח סוף סוף להפוך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה מצפון צרפת. בשנתיים הבאות לא החסיר אפילו דקת משחק אחת בליגה הבכירה בצרפת, וגם בשנים 2015-2017 הוא שימש כשוער הראשון של הקבוצה.

בעונה שעברה, אחרי הגעתו של מרסלו ביילסה לליל, חל פיחות משמעותי במעמדו של אניימה. שוער המשנה הצעיר מייק מניאן תפס את המקום בין הקורות וגם העזיבה של המאמן הארגנטינאי לא שינתה את התמונה. אניימה כלל לא נכלל בסגל וכל הדרכים הובילו לפרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully